سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان (عج) مسجد جامع قالهر از اجرای جشنواره قصه گویی باعنوان فجر وانقلاب اسلامی در این مسجد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون های فرهنگی مساجد استان مرکزی : اسماعیل سهرابی، مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان (عج) مسجد جامع قالهر  گفت:‌ همزمان با دهه مبارک فجرو پیروزی انقلاب اسلامی جشنواره قصه گویی با حضور یادگاران دوران دفاع مقدس و جانبازان و افرادی که در جریان پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند برگزار می شود.


وی با بیان اینکه مسابقه ای نیز از خاطرات و قصه های بیان شده در این جشنواره بین اعضای کانون برگزار می شود افزود:‌ نوجوانان و جوانان عضو کانون نیز در این جشنواره می توانند شنیده های خود را به صورت قصه برای دیگران تعریف کنند.


سهرابی از برگزاری کلاس های نقاشی و سفال با موضوع 22 بهمن و رهبر معظم انقلاب خبر داد و گفت: نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی انقلاب اسلامی و نمایشگاهی از تولیدات و اثرهای خلاقانه اعضای کانون با عنوان " فجر و انفجارنور" در مسجد دایر می شود.


مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان (عج) مسجد جامع قالهر در ادامه برگزاری مسابقه باعنوان خاطرات انقلاب، تهیه پانل معرفی وقایع انقلاب اسلامی، دیداربا خانواده های معظم شهدای روستا، معرفی شخصیت شهدای روستا بوسیله پانل، برگزاری جشن انقلاب در روز 17 بهمن در محل سالن نمایش کانون پرورش فکری قالهر و شرکت گسترده در تظاهرات22 بهمن را از دیگر برنامه های پیش بینی شده توسط این کانون دانست.


سهرابی تصریح کرد: محفل نورانی انس با قرآن کریم به همت این کانون در ایام مبارک دهه گرامیداشت فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود.


پایان پیام/

۹۲/۱۱/۰۳
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]