سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

معاون فرهنگی هنری دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از فعالیت ۷۰ وبلاگ در کانون های مساجد این استان خبر داد.


به گزارش روابط عمومی کانون های مساجد استان مرکزی: مهدی نعمتی، معاون فرهنگی هنری دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی  گفت: هم اکنون 70 کانون فرهنگی هنری مساجد این استان دارای وبلاگ های خوب و مفید هستند که در آینده نزدیک‌ با برگزاری دوره های آموزشی اکثر کانون ها نسبت به راه اندازی وبلاگ اقدام خواهند کرد.


وی از برگزاری دوره آموزش وبلاگ نویسی با هدف راه اندازی وبلاگ در همه کانون های مساجد استان خبر داد و افزود: این دوره از ویژه برنامه های دهه گرامیداشت فجر انقلاب اسلامی است که پیش بینی می شود پس از پایان دوره تعداد وبلاگ کانون ها حداقل به 120 وبلاگ افزایش یابد.


نعمتی با بیان اینکه کانون های تخصصی نیز دارای وبلاگ های جداگانه از کانون هستند اظهار کرد: مطالبی همچون اخبار کانون، یادداشت به مناسبت های مختلف شهادت و ولادت ائمه اطهار(ع) و اعیاد و مطالب آموزنده دینی در وبلاگ ها نگاشته می شود.


معاون فرهنگی هنری دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی همچنین از فعالیت 55 نشریه تخصصی در حوزه مسجد و کانون ها در سطح مساجد روستایی و شهری خبر داد و تصریح کرد:‌ در سال آینده دوره های آموزشی جهت ارتقای سطح کیفی نشریات از جمله طراحی و نگارشی برگزار می شود.


پایان پیام/


۹۲/۱۱/۰۶
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]