سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول کمیته مساجد ستاددهه فجر انقلاب اسلامی استان مرکزی از به نمایش در آمدن روز شمار انقلاب به مناسبت دهه فجر در مساجد این استان خبر داد.


به گزارش روابط عمومی کانون های فرهنگی مساجد استان مرکزی: حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری،‌ مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت:‌ به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر سی و پنجمین انقلاب شکوهمند ایران اسلامی روز شمار انقلاب به صورت نمایشگاهی در مساجد استان به نمایش در می آید.


وی با بیان اینکه این نمایشگاه در قالب بسته های فرهنگی بین کانون های مساجد سراسر استان مرکزی توزیع می شود،‌ افزود: این بسته های فرهنگی شامل بنر، کتاب، پوستر عکس و سخنان امام خمینی(ره)، ریسه پرچمی و نمایشگاه عکس روز شمار انقلاب است.


حجت الاسلام ذوالفقاری اظهارکرد: به همین مناسبت تجهیزات کتابخانه ای شامل میز و صندلی، قفسه، قرآن کریم جهت طرح تلاوت نور، کتاب جهت اهدا به برگزیدگان برخی مسابقات فرهنگی در کانون ها اهدا می شود.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی ادامه داد: آخرین کمک هزینه های طرح اوقات فراغت آسمانی ها نیز در ایام دهه مبارک فجر به حساب مسئولان کانون ها پرداخت می شود.


وی تصریح کرد: مراسم جشن 22بهمن، حضور گسترده و منسجم کانون ها در راهپیمایی 22بهمن، برگزاری مسابقات فرهنگی مختلف، انتشار ویژه نامه و نشریات با موضوع دهه فجر، مسابقات ورزشی و ده ها برنامه دیگر از جمله برنامه های کانون ها در دهه فجر است.


پایان پیام/


۹۲/۱۱/۰۷
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]