سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی طی جلسه ای در این خصوص مورد بررسی و اصلاح قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی از اراک جلسه تدوین، اصلاح و بررسی  تفاهم نامه فرهنگی سال 95 کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی امروز(22فروردین) در سالن جلسات دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی برگزار شد.

 

در این جلسه که مسئول و معاونان دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد مرکزی و جمعی از مسئولان کانون های تخصصی مساجد حضور داشتند در خصوص طرح های قرآنی ونماز، برنامه های آموزشی و پژوهشی، طرح اوقات فراغت، خانه های نور، فعالیت های مناسبتی و فوق برنامه، طرح های ابتکاری، توسعه کانون ها، نحوه اطلاع رسانی برنامه ها، جشنواره ها و کتابخانه ها بحث و بررسی شد.

 

لازم به ذکر است از (28فروردین) تا هشتم اردیبهشت سال جاری بین 520 کانون فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی تفاهم نامه انجام فعالیت های کانونی منعقد می شود.

 

لازم به ذکر است پس از انعقاد تفاهمنامه کانون‌ها و بازدید کارشناسان دبیرخانه از روند چگونگی برنامه ها، سرانه و سایر حمایت‌ها براساس رتبه به این مراکز اختصاص می‌یابد.

 

تلاش در راستای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب از اولویت های کانون ها است و کانون های فرهنگی هنری مساجد با جذب افراد نخبه و تشکیل اتاق فکر برای اقشار مختلف مردم بهترین پایگاه جهت تحکیم همدلی و همزبانی بین مردم و مسئولان هستند.

 

 

پایان پیام/


۹۵/۰۱/۲۳
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]