سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسجد امام هادی(ع) اراک امروز(۲۳فروردین) مصادف با سوم رجب با راه اندازی کاروان غم به سوگ شهادت آن امام همام نشست.

به گزارش روابط عمومی از اراک در سالروز شهادت جانگداز حضرت امام علی النقی هادی(ع)، دسته عزاداری هیئت های عزاداری اراک از مسجد امام هادی(ع) تا حرم مطهر امامزادگان عبدالله و آمنه خاتون اراک در قالب کاروان غم به عزاداری می پردازد.

 

برنامه های عزاداری در حرم مطهر امامزادگان عبدالله و آمنه خاتون  برپا و دسته های عزاداری درحالی که پرچم های سیاه بر دست داشته و بر سر و سینه می زدند، در این مکان مقدس تجمع و سوگواری کردند.

 

همچنین امروز کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با ارسال پیامک های تسلیت به مناسبت شهادت امام علی النقی(ع) و برگزاری مراسم سوگواری و سخنرانی در خصوص شیوه و منش این امام بزرگوار به سوگواری به مناسبت سالروز شهادت امام دهم می پردازند.

 

ارادتمندان و دلسوختگان دهمین امام شیعیان امروز با حضور در مراسم عزاداری که در جای جای شهر برگزار شد حضور یافتند و در غم شهادت آن حضرت اشک ماتم ریختند و با برپایی آیین های سوگواری، شیفتگی خود را به خاندان پیامبر(ص) نشان دادند.

 

همچنین دانش آموزان مدرسه ابتدایی قرآنی قدس اراک در سالروز شهادت جانگداز دهمین امام شیعیان امام علی النقی(ع) به صورت منسجم در حرم مطهر امامزاده عبدالله و آمنه خاتون حضور یافتند و ضمن زیارت حرم مطهر این امامزادگان به سوگواری در سوگ شهادت امام هادی(ع) پرداختند.

 

 

پایان پیام/


۹۵/۰۱/۲۳
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]