سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: در حوزه فرهنگی، قرآن و نماز راهگشای همه امور و خط مقدم همه فعالیت های فرهنگی، کانون ها هستند.

به گزارش روابط عمومی از اراک حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی امروز(26فروردین) در سومین جلسه کارگروه اوقات فراغت تابستان 95 که با حضور مدیران کانون های تخصصی مساجد مرکزی برگزار شد گفت: خط مقدم همه فعالیت های فرهنگی، کانون ها هستند و سیاست های کلان فرهنگی در مساجد به کمک سایر ارگان ها انجام می شود.

 

حجت الاسلام ذوالفقاری اظهار کرد: داشتن روحیه انقلابی از مهمترین الویت ها در انجام کارهای فرهنگی است به این معنی که هر کاری که مسئولیت آن را به عهده می گیریم با تمام توان و انرژی در آن کار فعالیت کنیم و برای اعتلای جمهوری اسلامی ایران بکوشیم.

 

وی افزود: برداشت برخی افراد از روحیه انقلابی در فرمایشات مقام معظم رهبری نادرست است و آن را با سرو وصدا و جنجال اشتباه می گیرند بلکه منظور مقام معظم رهبری تفکر و اندیشه در برخورد با جریانات و مسائل روز است به طوری که ذره ای هم به نظام خسارت وارد نشود.

 

حجت الاسلام ذوالفقاری در خصوص تهاجم فرهنگی دشمن، جبهه جامعه را فرهنگی قلمداد کرد و ادامه داد: مسئولان فرهنگی کانون های مساجد باید اذهان را به این سمت گرایش دهند و با اجرای برنامه های موثر فرهنگی در خنثی سازی توطئه های دشمن کارآمد باشند.

 

این مقام مسئول اخلاص را شرط اول موفقیت در هر کار دانست و گفت: چنانچه می خواهیم یک برنامه در راستای اشاعه نماز برگزار کنیم ابتدا باید خودمان تقید کافی نسبت به نماز داشته باشیم و با ادای اول وقت آن واجب الهی نماز را به جای آوریم.

 

در ادامه این جلسه هر یک از مسئولان کانون های تخصصی در خصوص فعالیت های تابستان 95 به ارائه دیدگاه های خود پرداختند و برنامه های اوقات فراغت را مورد بررسی قرار دادند.

 

لازم به ذکراست تاکنون سه جلسه برای اجرای هر چه موثرتر طرح اوقات فراغت آسمانی در تابستان 95 برگزار شده است که طی آن مقرر شده در طرح اوقات فراغت امسال برنامه های ویژه ای با محوریت نماز مورد توجه قرار گیرد.

 

گفتنی است، کلاس های طرح اوقات فراغت تابستان 95 پس از ماه مبارک رمضان از پانزدهم تیرماه تا 15شهریور در کانون های فرهنگی هنری مجری این طرح دایر است.

 

پایان پیام/


۹۵/۰۱/۲۸
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]