سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

عقد تفاهم نامه فرهنگی سالانه ۹۵ از امروز(۲۸فروردین) بین دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی و کانون های مساجد ساوه و زرندیه آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی از اراک در این مراسم که مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی چند تن از کارشناسان دبیرخانه، مسئول دفتر نمایندگی و مسئولان کانون های مساجد منطقه ویژه ساوه حضور داشتند، تفاهم‌نامه سال و طرح اوقات فراغت بین دبیرخانه کانون‌های مساجد استان مرکزی و 60کانون‌ در مساجد ساوه به امضا رسید.

 

این تفاهم نامه بر مبنای برنامه ریزی سالانه و طرح اوقات فراغت تابستان خواهد بود.

 

دراین جلسه بر ثبت مستند و مداوم فعالیت های کانون ها در قالب گزارش تاکید شد و عنوان شد که با توجه به ارسال گزارش وفعالیت های مکتوب و ارسالی به دبیرخانه سرانه کانون ها واریز می شود.

 

لازم به ذکر است، تفاهم نامه فرهنگی سالانه کانون های مساجد به طور جداگانه در هر یک از شهرستان ها با حضور مسئول و کارشناسان دبیرخانه به امضا می رسد.

 

کلاس های طرح اوقات فراغت تابستان 95 پس از ماه مبارک رمضان از پانزدهم تیرماه تا 15شهریور در کانون های فرهنگی هنری مجری این طرح دایر است.

 

 

پایان پیام


۹۵/۰۱/۲۹
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]