سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مریم کردچی از فعالان مسجد حجه ابن الحسن(عج) اراک در مسابقه کتابخوانی واجب فراموش شده به موفقیت دست یافت.

به گزارش روابط عمومی از اراک مسابقه واجب فراموش شده به همت دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد با همکاری ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، برگزار شد که در این مسابقه مریم کردچی از اراک به برتری در این مسابقه دست یافت.

 

این مسابقه با هدف ترویج فرهنگ مطالعه وکتابخوانی و در زمینه امربه معروف ونهی از منکر برگزار شد.

 

این مسابقه از 24 آبان لغایت 12 بهمن ماه سال 94 برگزار شد و علاقمندان جهت دریافت فایل pdf، word کتاب و همچنین سوالات مسابقه به پایگاه های اینترنتی این مسابقه مراجعه و در آن شرکت کردند.

 

لازم به ذکر است جوائز این مسابقات بزرگ شامل 5 کمک هزینه  سفر به عتبات عالیات، 5 کمک هزینه مشهد مقدس، 30 عدد پلاک طلا، 40 بسته فرهنگی ویژه است.

 

 

پایان پیام/


۹۵/۰۲/۰۵
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]