سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

ثبت نام از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد و فعالان قرآنی برای مسابقات قرآنی مدهامّتان در استان مرکزی ‌آغاز و تا چهاردهم مرداد ماه ادامه دارد.


به گزارش روابط عمومی از اراک، یازدهمین جشنواره بزرگ قرآن با نام «مدهامّتان» به همت ستاد‌عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور و دبیرخانه دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم و با همکاری ستاد عالی مسابقات قرآن کشور،شورای عالی قرآن، شورای توسعه فرهنگ قرآنی ،معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای اقامه نماز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، شبکه قرآن و معارف سیما، رادیو قرآن و استانداری و شهرداری قم   برگزار می‌ شود.

 این جشنواره با هدف شناسایی و ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی جوانان علاقه‌مند به قرآن و فرهنگ غنی اسلام، کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی فعال کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در قالب ایجاد رقابت سالم، حضور پر نشاط ‌تر اعضای کانون ها در فعالیت های قرآنی ملی و بین‌المللی و ترغیب و تشویق مدیران کانون ها به کشف استعداد های محلی و منطقه ای فعال در امور قرآنی و کشف و شناسایی استعدادهای موجود در امر بیان تفسیر قرآن (در بین ائمه محترم جماعات مساجد)برگزار می شود.

 اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد است و ضمن اینکه سن شرکت کنندگان باید بین 18تا 30 سال باشند و تکمیل فرم ثبت نام توسط کلیه شرکت کنندگان محترم باید از فعالان قرآنی مساجد باشند و اولویت با شرکت کنندگان به صورت اینترنتی در پایگاه اطلاع رسانی masjed-mr.ir الزامی قلمداد شده است.

 افرادی که رتبه اول تا سوم مرحله کشوری و رتبه اول استانی جشنواره های نهم و دهم مدهامّتان (سال های 93 و 94)را کسب کردند نمی‌توانند در همان رشته شرکت کنند.

 یازدهمین جشنواره قرآنی «مدهامّتان» برای برادران در رشته های قرائت، حفظ کل، حفظ 20 جزء، اذان، ترتیل، تفسیر، مفاهیم قرآن و نهج البلاغه و صحت قرائت حمد و سوره و اذکار نماز برگزار می شود و رشته تفسیر ویژه ائمه جماعات مساجد است.

 همچنین اطلاع رسانی و ثبت نام اینترنتی شرکت کنندگان  از پنجم خرداد تا 14مرداد انجام می شود و زمان برگزاری مرحله استانی از 23 مرداد تا پایان مهرماه عنوان شده است.

 زمان برگزاری مرحله استانی رشته های مفاهیم و تفسیر قرآن به صورت اینترنتی و مکتوب 14 آبان ماه و زمان برگزاری  مرحله کشوری جشنواره  از 23 تا بیست وششم آذر ماه  به میزبانی شهر مقدس قم است.

 

 ثبت نام زیر 18 سال

ثبت نام بالای 18 سال

۹۵/۰۳/۳۱
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]