سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

تیم های بازرسی از کلاس ها و برنامه های اوقات فراغت تابستان 95تشکیل شدند و از امروز(27تیر) با بازدید از کانون های مجری طرح بازرسی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی از اراک، تجهیزات کانون ها، مراکز موجود در کانون مانند خانه نور، مرکز دیجیتال، کتابخانه، همچنین وضعیت نماز جماعت، شناخت اهالی از کانون، طرح تلاوت نور از جمله شاخص های اولویت بندی کانون ها بشمار می روند.

 توزیع بودجه ها بین کانون ها بر اساس رتبه بندی، کیفی سازی و اقدامات و فعالیت هایی که کانون های فرهنگی هنری مساجد انجام می دهند به طور عادلانه انجام می شود.

 در این بازدید ها تیم کارشناسی و بازرسان ضمن پرکردن فرم های مربوط به این طرح، به شرکت کنندگان در کلاس های اوقات فراغت هدایایی نیز با هدف جذب هر چه بیشتر افراد به مسجد و فعالیت های فرهنگی در کانون اهدا می کنند.

 در این بازدیدها ضمن برسی میزان فعالیت پایگاه های اوقات فراغت و تحقق نظام نامه جامع اوقات فراغت نقاط ضعف و قوت این پایگاه ها ارزیابی و در پایان از کانون های برتر در اختتامیه طرح اوقات فراغت تقدیر می شود.

 لازم به ذکر است، اردوی بزرگ اوقات فراغت تابستان 95 به شهرستان صحنه استان کرمانشاه از دیگر برنامه های این دبیرخانه در طرح اوقات فراغت است که اعضای فعال کانون ها طی مراسم اختتامیه کلاس های اوقات فراغت به اردوی پایان دوره اعزام می شوند.

 گفتنی است در استان مرکزی 520 کانون فرهنگی هنری در مساجد مشغول به فعالیت است که از این تعداد بیش از 400 کانون مجری طرح اوقات فراغت هستند که قریب به 20 هزار نفر از نوجوانان و جوانان از کلاس های کانون ها در رشته های قرانی، فرهنگی، هنری، مذهبی، ورزشی، کامپیوتر و ... بهره مند می شوند.





۹۵/۰۴/۲۸
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]