سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسابقه آزمون طرح تفسیر کوتاه جزء چهارم قرآن استان مرکزی با حضور اعضای شرکت کننده منتخب از کانون های مساجد استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی از اراک، مسابقه آزمون طرح تفسیر کوتاه جزء چهارم قرآن استان مرکزی امروز(26تیر)  با حضور 23 نفر از شرکت کنندگان خواهر و برادر عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد و منتخبین مرحله کانونی این دوره از مسابقات برگزار شد.

 طرح تفسیر کوتاه قرآن طی ماه مبارک رمضان در ۳۰ جلسه ۳۰ دقیقه‌ای توسط 23  خانه نور کانون‌ برگزار شد که با برگزاری آزمون مرحله کانونی این طرح در روز 24 تیرماه، یک نفر برگزیده هر کانون به آزمون مرحله استانی راه پیدا کردند.

 آزمون مرحله استانی نیز امروز 26 تیرماه با حضور 23 نفر در سالن اجلاس دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی برگزار شد.

 طرح تفسیر کوتاه چند سالی است به صورت متوالی در سطح کانون های سراسر کشور همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

 

 




۹۵/۰۴/۲۸
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]