سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

۴ کانون فرهنگی هنری در شهرستان فراهان مجری طرح آموزشی نماز با عنوان بوسه ای بر آسمان هستند.



به گزارش روابط عمومی از اراک، کانون های فرهنگی هنری مقداد، امام خامنه ای، فاطمه الزهرا(س) و کانون فرهنگی هنری شهدای سلیم آباد مجری برگزاری طرح نماز هستند.

 متربیان نماز بین سنین ۹ تا ۱۲ سال هستند که در طرح آموزشی نماز در قالب طرح اوقات فراغت شرکت می‌کنند، در این طرح ابتدا مربیان از سوی کانون‌های مجری معرفی و در اردوی آموزشی کوتاه مدت مهارت‌های لازم را در همایش‌ها و کارگاه‌ها فرا می‌گیرند.

مربیان حاضر در این طرح در طول سال نیز با اعضای طرح، جهت جذب آنها به مسجد و نماز در ارتباط خواهند بود‌، مربیان این طرح بعد از جلسات مشورتی با مسئولان کانون‌های مساجد استان بر اساس توانمندی‌های دینی، هنری، فرهنگی و تجربه کار با نوجوان انتخاب شده‌اند.

 همچنین یازده کانون فرهنگی هنری در مساجد شهری و روستایی فراهان راه اندازی شده که همه آن ها مجری طرح اوقات فراغت تابستان هستند.

 لازم به ذکر است پیرو بازدید تیم کارشناسان از روند برگزاری طرح اوقات فراغت روز گذشته حجت الاسلام ذوالفقاری مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به همراه چند تن از کارشناسان این دبیرخانه از کانون های مجری طرح اوقات فراغت تابستان 95 بازدید کردند.

 

۹۵/۰۴/۳۰
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]