سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)۹ مسابقه سوگواره صادق آل محمد(ص) در اراک برگزار می شود.


به گزارش روابط عمومی از اراک، همزمان با 25 ماه شوال سالروز شهادت جانسوز حضرت امام جعفر صادق (علیه‌السلام) سوگواره ای با هدف آشنایی بیش از پیش علاقمندان و ارادتمندان اهلبیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) با ششمین پیشوای  شیعیان جهان و ترویج و تبیین سیره آن امام همام برگزار می‌ شود.

 مسابقه سوگواره صادق آل محمد(ص)  به همت کانون فرهنگی هنری شهید کوچکی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) اراک ویژه نوجوانان پسر 9 تا 15 سال عضو کانون برگزار می شود.

 این مسابقه هفتم مرداد ازساعت 10تا 12 در مسجد برگزار می شود.

 شرکت کنندگان در این مسابقه باید دو بیت روضه و حداکثر شش بیت نوحه درباره امام صادق (ع) مداحی کنند و در پایان به 6 نفر از برگزیدگان این مسابقه در شب شهادت امام صادق(ع) در مراسمی که به همت کانون در مسجد برگزار می شود جوایزی اهدا می شود.

 لازم به ذکر است مراسم سوگواری سالروز شهادت امام صادق(ع) همزمان با روز شهادت صادق آل محمد(ع)نهم مرداد ماه جاری در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) کوی امام علی(ع)  اراک برگزار می‌شود.

جهت شرکت نام و نام خانوادگی و کد ملی خود را به سامانه 10008612770016 ارسال نمائید.

زمان مسابقه پنج شنبه 7 مرداد ساعت10 الی 12

مکان: کوی امام علی ع- بالاتر از پارک امیرکبیر-مسجد حضرت ابوالفضل ع

۹۵/۰۵/۰۳
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]