سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان مرکزی از توزیع بسته های فرهنگی به مناسبت دهه مبارک فجر در مساجد این استان خبر داد.



حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی و مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی  گفت: بسته های فرهنگی همزمان با فرارسیدن سالروز سی و پنجمین بهار انقلاب بین کانون های فرهنگی هنری مساجد توزیع می شود.


وی با بیان اینکه مسئولان کانون ها تا دوازدهم بهمن می توانند جهت دریافت بسته ها به دبیرخانه مساجد استان مرکزی مراجعه کنند، افزود:‌ این بسته ها شامل پرچم جمهوری اسلامی ایران، بنر، کتاب، پوستر عکس و سخنان امام خمینی(ره)، ریسه پرچمی و نمایشگاه عکس روز شمار انقلاب است.


مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان مرکزی اظهار کرد:‌ در ایام دهه فجر وظیفه داریم که انقلاب و دوران دفاع مقدس را به نسل سوم و چهارم بشناسانیم تا بدانند آرامش کنونی کشور چگونه حاصل شده است.


حجت الاسلام ذوالفقاری گفت:‌ برنامه‌های دهه فجر فرصت مناسبی را برای مسئولان فراهم می‌کند تا با برگزاری برنامه‌های مختلف نسل جوان امروز را از گذشته کشور آگاه کرده و در برابر رقابت با سیل عظیم رسانه‌های بیگانه که برای جوانان کشور دام گسترده‌اند، گام بردارند.


پایان پیام/



۹۲/۱۱/۱۲
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]