سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

حجت الاسلام ابراهیم حسینی، امام جمعه شهرستان ساوه روز گذشته (۱۰مرداد) از فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد و طرح اوقات فراغت در کانون های مساجد این شهر بازدید کرد.



به گزارش روایط عمومی از اراک، امام جمعه شهرستان ساوه همراه با اعضای شورای اسلامی شهر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد ساوه از کانون فرهنگی هنری اهل البیت(ع) مسجد امیرالمومنین(ع)، کانون حضرت قائم مسجد مسلم بن عقیل(ع)، کانون انصار علوی مسجد مقدس زاده، کانون شهدای جوشقان مسجد محمد رسول اله بخش نوبران  بازدید کرد.

 

 

حجت الاسلام حسینی در جریان این بازدید ها گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری توانسته اند بستر مناسبی را در مساجد برای انجام فعالیت های فرهنگی، دینی و مذهبی فراهم کنند و مسئولان باید از این مراکز حمایت بیشتری کنند تا اثر گذاری کانون ها نیز بیش از پیش در بین نسل جوان قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمن با ابزارها و تکنولوژی‌های پیشرفته به سراغ تهاجم فرهنگی آمده و با استفاده از این فناوری نوین سعی بر تاثیرگذاری بر باور و ایمان مردم ایران دارد که در این راستا مسجد می تواند نقشه های دشمن را بی اثر کند.

 امام جمعه ساوه ضمن ابراز خرسندی از برگزاری کلاس های مختلف اوقات فراغت در کانون های مساجد این شهر اظهار داشت:‌ از آن جایی که فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون باعث پربارشدن اوقات فراغت مخاطبانش می‌شود قطعا افزایش تنوع برنامه‌های فرهنگی و هنری در کانون ها موجبات رضایتمندی خیلی از مخاطبین این مراکز را فراهم می‌کند.

 وی افزود: اجرای طرح غنی‌سازی اوقاغت فراغت در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، جذب و ترغیب‌جوانان به فعالیت‌های درون مسجدی به عنوان محوری‌ترین هدف طرح غنی‌سازی اوقات فراغت مساجد است و معتقدیم که کودکان و نوجوانان برای حضور در مساجد نیاز به مشوق‌های مهمی مانند برنامه‌های تفریحی و ورزشی دارند واین مسئله باید در مساجد اجرایی شود.

 

 






۹۵/۰۵/۱۲
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]