سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

اولین دوره المپیاد ورزشی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان ساوه به مناسبت دهه با برکت کرامت در این شهرستان در حال برگزاری است.


به گزارش روابط عمومی از اراک، اولین دوره المپیاد ورزشی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان ساوه به مناسبت دهه با برکت کرامت در شش رشته ورزشی فوتسال، والیبال، تنیس روی میز،  دارت و فوتبال دستی در دو گروه دختر(در رشته های والیبال و تنیس) و پسر برگزار می شود.

 در برگزاری این مسابقات دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد ساوه و پایگاه های بسیج و حمایت باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری و شورای اسلامی ساوه همکاری دارند.

 

 

اولین دوره مسابقات المپیاد ورزشی ساوه از سیزدهم مرداد ماه همزمان با آغاز دهه کرامت تا( 25مرداد) با حضور پرشور جوانان و نوجوانان ساوجی و شرکت پرشور اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در ساوه برگزار شد.

 جوانان و نوجوانان از سنین 12تا 18 سال ضمن ثبت نام در این مسابقات در باشگاه های امام علی(ع)، جهان پهلوان تختی، شهید چمران و سالن های شهرداری با یکدیگر به رقابت می پردازند.

 لازم به ذکر است، در این دوره از مسابقات در رشته تنیس روی میز  150نفر، دارت 80  نفر، شنا40 نفر شرکت کننده و در رشته های والیبال15تیم  و فوتسال16 تیم با هم رقابت می کنند.

 گفتنی است، نفرات و گروه های برتر در هر رشته در مراسم اختتامیه اوقات فراغت که اواخر شهریور ماه برگزار می شود تقدیر می شود.

 

 

 

۹۵/۰۵/۱۸
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]