سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

همزمان با میلاد امام رضا(ع)، کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی میزبان خادمان حرم امام رضا(ع) می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی از اراک، جشن بزرگ دهه کرامت با حضور 2تن خدام حرم مطهر رضوی(ع) فردا(22مرداد) ساعت 19 در کانون فرهنگی هنری شهدای جیریا مسجد جامع روستا  برگزار می‌شود.

 همچنین مردم عاشق و دوستدار اهل بیت (ع) فردا ساعت 21 بعد از نماز مغرب و عشا با حضور در کانون فرهنگی هنری شهید احمد گل محمدی مسجد صاحب الامر(عج) کوی صالح اباد اراک در مراسم جشن دهه کرامت با حضور کاروان خادمین و پرچم متبرک حرم امام رضا(ع) شرکت می کنند.

 کانون فرهنگی هنری ثامن الائمه(ع) مسجد جامع شهباز که همواره متولی و برگزار کننده جشن های زیرسایه خورشید است، میزبان خادمین و پرچم متبرک رضوی(ع) می شود.

 کانون فرهنگی هنری علی بن ابیطالب(ع) مسجد علی بن ابیطالب(ع) شهرک نبئی(23مرداد) ساعت21 همزمان با جشن میلاد امام رئوف(ع) مراسمی همراه با اجرای مسابقات حضوری و مولودیه خوانی رضا شیرازی و اهدا جوایز به صورت قرعه کشی در دبیرستان فلق برگزار می کند.

 جشن بزرگ امام مهربانی ها به همت کانون فرهنگی هنری پیامبر اعظم(ص) مسجد علی بن ابیطالب (ع) کوی امام علی(ع) اراک با برگزاری مراسم مختلف برگزار می شود.

 امسال نهمین سالی است که خادمین حرم امام رضا(ع) همراه با پرچم آن امام همام کل استان های کشور را پوشش می دهند، خادمین حرم رضوی(ع) در سفر به استان مرکزی با به اهتزازدرآوردن پرچم متبرک، فضای استان آفتاب را با برگزاری آیین هایی معنوی همزمان با دهه کرامت عطرآگین می کنند.

 خادمین  به همراه پرچم حرم مطهر  با حضور در همه استان برنامه نهمین دوره جشن‌های مردمی و بین‌المللی زیر سایه خورشید را روز یکشنبه ۲۴ مردادماه در شهرستان آشتیان به پایان می‌رسانند.

 

۹۵/۰۵/۲۱
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]