سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: حرکت به سوی مسجد طراز اسلامی رسالت مهم اصحاب مساجد و نیروهای مومن جوان است.

حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به مناسبت هفته جهانی مسجد  به خبرنگار روابط عمومی در اراک گفت: مسجد محور فرهنگ اسلامی است و مساجد باید مرکز انقلابی گری و تربیت ارزش های انقلابی باشد.

 وی افزود: مساجد از جمله مکان هایی هستند که مورد احترام همه مسلمانان قرار دارند و خوشبختانه این اماکن در استان مرکزی با استقبال ویژه همشهریان در تمام طول سال روبرو هستند.

 حجت الاسلام ذوالفقاری ادامه داد: حضور جوانان و نوجوانان در مساجد علاوه بر نقش ویژه معنوی و تربیتی می تواند تحول ساز باشد و امروز شاهد هستیم که عمده جمعیت حاضر در این اماکن معنوی، جوانان زیر ۳۵سال هستند که این امر نوید روزهای روشن برای انقلاب اسلامی را می دهد.

 مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: مساجد استان مرکزی به برکت راه اندازی کانون های فرهنگی هنری در ایام مختلف سال شاهد برگزاری مراسم ویژه دینی، احکام، قرآنی، موضوعی و مناسبتی است که خوشبختانه انس ویژه مردم با مساجد، باعث شده تا این اماکن معنوی، رونق ویژه ای را در طول سال داشته باشند.

 وی با بیان اینکه 31 مردادماه به عنوان روز جهانی مسجد نامگذاری شده است، اضافه کرد: به همین مناسبت جشنواره برترین‌های مساجد استان مرکزی امشب همزمان با نماز معرب و عشا در مسجد امام جواد(ع) کوی رضوی  برگزار خواهد شد؛  در این جشنواره از برترین ائمه جماعات، هیأت امناء، فرماندهان پایگاه های بسیج، مسؤولان کانون های فرهنگی هنری، خادمان و فعالان مساجد تقدیر می شود.

  31مرداد به دلیل به آتش کشیده شدن مسجد‌القصی توسط رژیم غاصب صهیونیستی و به پیشنهاد ایران در سازمان کنفرانس اسلامی به عنوان روز جهانی مسجد نامگذاری شده است.

۹۵/۰۵/۳۱
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]