سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول کانون فرهنگی هنری ثامن الائمه(ع) مسجد جامع هفته شهرشهباز از مسابقه روزنامه دیواری 'طلیعه فجر' در این شهر خبر داد. 


به گزارش روابط عمومی کانون مساجد استان مرکزی:حمیدقربانی،‌ مسئول کانون فرهنگی هنری ثامن الائمه(ع) مسجد جامع هفته شهرشهباز  در اراک گفت:‌ به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی مسابقه روزنامه دیواری با عنوان "طلیعه فجر" بین نوجوانان و جوانان با موضوعات پیروزی انقلاب اسلامی، شهدا، امام خمینی(ره) و ولایت فقیه برگزار می شود.


وی با بیان اینکه علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند به صورت گروه های 5 نفره و یا تک نفره به تهیه روزنامه دیواری بپردازند افزود: به بهترین آثار خلق شده جوایزی در روز 22بهمن همزمان با جشن انقلاب اهدا خواهد شد.


قربانی اظهار کرد: در روز هفدهم بهمن جنگ شادی نیز به مناسبت سالروز ولادت با سعادت امام حسن عسگری(ع) و تقارن آن با دهه فجر سی و پنجمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی در مسجد جامع هفته برگزار می شود.


مسئول کانون فرهنگی هنری ثامن الائمه(ع) مسجد جامع هفته شهرشهباز با بیان اینکه اداره فرهنگ ارشاد اسلامی شازند دربرگزاری جنگ شادی همکاری دارد، ادامه داد: در این جنگ هنرمندان شازند به اجرای برنامه می پردازند.


وی همچنین از برپایی نمایشگاه دستاورهای اعضای کانون فرهنگی هنری ثامن الائمه خبر داد و افزود:‌ این نمایشگاه با عنوان "آسمانی ها" در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در مسجد دایر است.


قربانی با اشاره به حضور پرشور اعضای کانون ها و اصحاب مسجدی در راهپیمایی 22بهمن اشاره کرد و افزود:‌ همگان باید با حضور حداکثری در راهپیمایی یوم الله 22بهمن خود را با آرمان‌های انقلاب اسلامی پیوند دهند.


پایان پیام/
 


۹۲/۱۱/۱۲
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]