سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

یکهزار و ۵۰۰نفر از خواهران و برادران عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در اردوی پایان دوره طرح اوقات فراغت به اردوگاه امام حسن مجتبی(ع) شهرستان صحنه سفر می کنند.

به گزارش  روابط عمومی از اراک، این تعداد عضو کانون های مساجد استان مرکزی در رده سنی 9 تا 12 سال در قالب شش گروه از نهم شهریور ماه سال جاری در اردوی تفریحی تربیتی پایان دوره طرح اوقات فراغت به اردوگاه امام حسن مجتبی(ع)  شهرستان صحنه از توابع استان کرمانشاه سفر می کنند.

 مدت اقامت هر گروه در این اردوگاه دو روز است که  در مدت حضور در اردو از برنامه‌‌های متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی، تفریحی و مذهبی بهره‌مند می‌شوند.

 شرکت کنندگان در این اردوی تفریحی و آموزشی ضمن بهره مندی از نمایش فیلم های سینمایی، برپایی ایستگاه کتابخوانی دراردوگاه و مسابقه خلاصه نویسی، مسابقات فرهنگی از احادیث و شعارهایی در خصوص مسجد، از سراب دربند صحنه  دیدن می کنند.

این تعداد از اعضای کانون های مساجد منتخبین طرح اوقات فراغت هستندکه براساس حضور منظم، فعالیت فرهنگی، شرکت در نمازهای جماعت و حضور مستمر طی سال در مسجد و کانون از سوی مسئول کانون انتخاب می شوند؛ ‌برای برگزاری هر چه بهتر این اردوی بزرگ تربیتی تفریحی تاکنون جلسات متعددی در دبیرخانه کانون  های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی تشکیل شده است.

 لازم به ذکر است، اردوی پایان دوره طرح اوقات فراغت برای سومین سال متوالی به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با هدف جذب هر چه بیشتر نوجوانان به مسجد و گذراندن اوقات فراغت خود در این مکان، ایجاد روحیه جمع گرایی و برقراری ارتباط سازنده و تعامل و انتقال تجربیات  بین اهالی مسجد برگزار می شود.

 چندی پیش به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی اردوی اموزشی مربیان و متربیان طرح «بوسه ای بر آسمان» با موضوع نماز به مدت سه روز در باغک شازند برگزار شد.



۹۵/۰۶/۰۸
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]