سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد ساوه گفت:‌ یادواره شهدای گمنام در ساوه همزمان با دهه فجر در مسجد انقلاب این شهرستان برگزار می شود




به گزارش روابط عمومی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی:محمدمهدی کارکن،‌ مسئول نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد ساوه گفت:‌ یادواره شهدای گمنام در روز شانزدهم بهمن به همت کانون فرهنگی هنری شهید آوینی و ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر شهرستان ساوه در مسجد انقلاب ساوه برگزار می شود.


وی افزود:‌ به همین مناسبت هفدهم بهمن نخستین یادواره شهدای روستای نورعلی بیگ به همت کانون ثامن الحجج(ع) مسجد جامع روستا برگزار می شود.


کارکن از برگزاری مسابقه سراسری روزنامه دیواری با حضور شرکت کنندگان از 40 کانون شهری و روستایی ساوه در روز (18بهمن) همزمان با برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه خبر داد و گفت:‌ این مسابقه به همت کانون شهید بهشتی مصلای ساوه برگزار و به برگزیدگان جوایزی اهدا می شود.


مسئول نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد ساوه از برگزاری مراسم جشن انقلاب در همه مساجد ساوه خبر داد و اظهار کرد:‌ آذین بندی مساجد و خیابان های اطراف،‌ مراسم سخنرانی مسئولان شهرستان هر شب در یک مسجد، مسابقات مختلف فرهنگی از جمله مراسمی است که در همه مساجد ساوه در ایام الله دهه فجر برقرار است.


کارکن تصریح کرد:‌ اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد ساوه همپای همه ملت ایران اسلامی با حضور با صلابت خود در برنامه های دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن امسال به جهانیان ثابت می کنند که همچون فجرآفرینان سال 57 در مسیر پیشرفت و تعالی همه جانبه کشور عزیزمان ایران اسلامی قدرتمندانه ایستاده اند.


وی گفت: دهه فجر، دهه نور و روشنایی و پیروزی ملت غیور ما بر یاوه گویی ها و زیاده خواهی استکبار و دشمنان نظام است و امسال این جشن انقلاب با شکوه و بزرگی بیشتری برگزار می شود.


پایان پیام/

۹۲/۱۱/۱۳
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]