سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول کانون فرهنگی هنری ایثارگران مسجد جامع کرهرود از مسابقه خاطره نویسی انقلاب در ایام الله دهه فجر در منطقه کرهرود خبر داد.


به گزارش روابط عمومی کانو نهای مساجد استان مرکزی: مسعود یسائی، مسئول کانون فرهنگی هنری ایثارگران مسجد جامع کرهرود گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی مسابقه خاطره نویسی انقلاب به همت این کانون بین نوجوانان و جوانان منطقه با بهره مندی از شنیده های بزرگان خود در آن دوران برگزار و به بهترین خاطره در شب یوم اله 22بهمن جوایزی اهدا می شود.


وی افزود: به همین مناسبت زنگ انقلاب در مدارس کرهرود نواخته شد و مزار مطهر شهدای کرهرود با حضور پیشکسوتان عطر افشانی و غبار روبی شد.


یسائی همچنین از برگزاری مسابقات قرآن کریم خبر داد و گفت:‌ این مسابقات در سطح کانون ها در رشته های مختلف و در دو بخش خواهران و برادران برگزار می شود.


مسئول کانون فرهنگی هنری ایثارگران مسجد جامع کرهرود تصریح کرد: در شب 22بهمن پس از مراسم جشن انقلاب در مسجد به همت این کانون آسمان شهرکرهرود نورافشانی می شود.


وی وجود امام راحل(ره)، حضور یکپارچه مردم در تمام صحنه ها و اعتقاد راسخ و قلبی مردم به خدا، اسلام و اهل بیت (ع) را از عوامل اصلی پیروزی ملت مسلمان ایران در برابر نظام ستمگر شاهنشاهی عنوان کرد.

یسایی افزود:ویژه برنامه های دهه گرامیداشت فجر به همت کانون ایثارگران، شهرداری و کمیته مساجد دهه فجر کرهرود برگزارمی شود.


پایان پیام/


۹۲/۱۱/۱۴
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]