سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:  دانش بنیان سازی و بهره گیری از علوم بهترین راه استفاده از امکانات روستا است و این اساس اقتصاد مقاومتی است.


به گزارشروابط عمومی از اراک، علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز (۲۵ شهریور) در مراسم اختتامیه همایش منطقه ای فرهنگ و هنر روستا و عشایر در شهرستان خمین با اشاره به بحث اقتصاد مقاومتی گفت:اقتدار نظام بدون اقتصاد ممکن نیست و مردم نباید در فقر زندگی کنند  و به همین دلیل است که اسلام به دنبال افراد راضی به فقر نیست.

 دکتر آقامحمدی افزود:توصیه اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر انقلاب مخصوص آحاد جامعه است و حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی به فرموده رهبری وظیفه ی آحاد مردم جامعه است.

 عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:اگر امروز بر اهمیت روستا و کار گفتمان سازی کانون های روستایی تکیه داریم ، به این دلیل است که کار اصلی بر دوش مسئول کانون هاست. 

 وی افزود:دانش بنیان سازی و بهره گیری از علوم بهترین راه استفاده از امکانات روستا است واین اساس اقتصاد مقاومتی است.

 دکتر آقا محمدی با بیان اینکه اکثر کسانی که جبهه را شکل دادند بچه های قرانی و مسجدی بودند گفت:حداقل کاری که برای شهید باید انجام شود این است به نام آن شهید سالی یکبار جلسات قرآن برگزار شود؛ و همین جلسات قرآنی است که تولید خالص فرهنگ محسوب میشود.

 عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود:اگر میخواهیم اقتصاد مقاومتی راشکل بدهیم لازم است تمامی توان آحاد جامعه را از فرهنگی و اجتماعی گرفته تا اقتصادی و ...به کار بگیریم .

 دکتر آقا محمدی گفت:شرکت های شبکه ای با درآمدهای عالی مثالی موفق برای اقتصاد مقاومتی هستند و ما نباید دانش اقتصادی خود را از جامعه دریغ کنیم.

 وی افزود:ایرادات کوچک در کشور نباید اصل کار را برای ما خدشه  دار کند و باید در جهت رفع مشکلات برآییم.

 50 نفر از برگزیدگان روستایی و عشایری از ۸استان مرکزی، قم، قزوین، سمنان، چهارمحال و بختیاری، بوشهر، تهران والبرز در همایش منطقه ای کنگره ملی فرهنگ و هنر روستا و عشایر  از 23 تا 26 شهریور در بیت تاریخی حضرت امام خمینی(ره) حضور دارند.

 

 


۹۵/۰۶/۲۷
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]