سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

به مناسبت عید سعید غدیرخم  استان سراسر شیعه نشین مرکزی همزمان با شب عید سعید غدیر خم  غرق در نور و شادی است.


به گزارشروابط عمومی از اراک،  مردم ولایت مدار به همین مناسبت با آذین بندی و چراغانی مسجدها، حسینیه ها، تکیه ها، خیابان ها، کوچه ها و کوی و برزن و نیز شرکت در آیین های جشن و سرور، این عید بزرگ را جشن گرفته اند. 

 جشن و سرور و شادباش مردم از امشب باشکوه فراوان آغاز و فردا علاوه بر زیارت مکان ها و بقاع متبرکه استان به طور دسته جمعی به دیدار سادات شهر رفته اند تا ارادت قلبی خود را به سلاله های پیامبر بزرگ اسلام (ص) نشان دهند. 

 انبوه جمعیت زائران در بقاع متبرکه و مذهبی استان بیانگر روحیه و منش ولایت مداری بالای مردم استان مرکزی است که در مناسبت های مختلف مذهبی و دینی با حضور در این مکان ها عشق و ارادت خویش را به اهل بیت پیامبر بزرگ اسلام (ص) نشان می دهند. 

 اصناف و بازاریان مناطق مختلف استان نیز با چراغانی و برافراشتن پرچم های رنگی به نشانه پاسداشت عید غدیرخم، عشق، ارادت و دلبستگی خود را به دین اسلام و اهل بیت (ع) ابراز داشتند. 

 برخی از زوج های جوان استان مرکزی نیز با برگزاری آیین جشن عروسی در این روز خجسته، زندگی مشترک خود را با عشق به مولای متقیان و اهل بیت (ع) آغاز کردند. 

 همچنین به همین مناسبت فردا سه شنبه در تعداد زیادی از مکان های فرهنگی و خانه های شخصی آیین های مقدسی چون قرآن خوانی، مولودی و مداحی با حضور خیل چشمگیر عاشقان ائمه اطهار (ع) برگزارمی شود.


۹۵/۰۶/۳۱
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]