سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و سوگواری امام حسین (ع) دومین دوره مسابقه رنگ آمیزی یاران کوچک حسین بن علی علیه السلام در استان مرکزی برگزار می شود.




به گزارش روابط عمومی از اراک، دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به مناسبت ماه محرم و سوگواری ایام شهادت امام حسین علیه السلام و یاران باوفایشان اقدام به برگزاری مسابقه نقاشی با عنوان یاران کوچک حسین ابن علی علیه السلام بین سنین 5 تا 10 کرده است.

 علاقمندان به شرکت در مسابقه رنگ آمیزی یاران کوچک حسین ابن علی علیه السلام می توانند برگه های مسابقه را از دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و کانون های مساجد محله خود و یا ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها دریافت و در این مسابقه شرکت کنند و تا اربعین حسینی برابر با سی ام آبان ماه تحویل دهند.

 شرکت کنندگان در این مسابقه ضمن رنگ آمیزی نقاشی ها باید حدیثی از امام حسین علیه السلام یا یک شعر و مطلب نیز در مورد زندگانی امام حسین علیه السلام و واقعه عاشورا را در بالای برگه های خود قید کنند؛ به همه شرکت کنندگان در این مسابقه از سوی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی جوایزی به رسم یادبود اهدا می شود.

 گفتنی است، سال گذشته استقبال بی نظیری از نخستین دوره این مسابقه از سوی اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر استان به عمل آمد که دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی بنا به در خواست کانون ها اقدام به برگزاری دومین دوره آن کرده است.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

جهت دریافت تصاویر مربوطه روی عکسها کلیک بفرمائید.

توجه: هر کانون به طور مجزا می بایست با توجه به تعداد شرکت کنندگان و با توجه به لیست زیر اقدام به انتخاب برترین آثار کرده و از نفرات برگزیده تقدیر به عمل آورد.

از 10 نفر تا 30 نفر 2 برگزیده.

از 30 تا 70 نفر 3 برگزیده.

از 70 تا 100 نفر 4 برگزیده.


جهت مشاهده در اندازه واقعی روی هر عکس کلیک بفرمائید.

۹۵/۰۷/۱۱
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]