سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان مرکزی به همراه چند تن از مسئولان کانون های فرهنگی و هنری مساجد از خانواده شهدا بازدید کردند.


به گزارش روابط عمومی کانون های مساجد استان مرکزی: حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری،‌ مسئول کمیته مساجد استان مرکزی در دومین روز از دهه مبارک فجر با حضور در منزل شهید محمدرضا نوری (عنایتی)در روستای چشمه پهن اراک از نزدیک با این خانواده بازدید و از آنان دلجویی کرد.

 

 حجت الاسلام ذوالفقاری گفت:‌ همه ما مدیون خون شهدا و پدران و مادران شهدا هستیم و باید با تمام وجود از آرمان های آنان پاسداری کنیم.



وی با بیان اینکه مسئولان باید سنت دید و بازدید از منازل خانواده های شهدا و ایثارگران را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند، افزود:‌ خانواده های شهدا و جانبازان که یادگاران دفاع مقدس هستند باید پاس داشته شود.


در ادامه این دیدار مادر شهید محمدرضا نوری(عنایتی) گفت:‌‌ فرزند شهیدش در به ثمر نشتسن انقلاب نقش داشته و همواره در راهپیمایی ها شرکت می کرده است و علاقه بیش از حدی به امام خمینی(ره)‌داشت و شاید به خاطر این علاقه بود که پسرش در روز دوازدهم بهمن سال 57 متولد شد.


لازم به ذکر است، محمدرضا نوری(عنایتی) در عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر مفقود الاثر شدند و مادرش هنوز چشم به راه فرزندش است.



۹۲/۱۱/۱۴
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]