سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

همایش بزرگ زینبیون به همت کانون فرهنگی هنری شهید کوچکی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) امروز(۶آذر) در مجتمع فرهنگی آفتاب اراک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی از اراک، این همایش ویژه بانوان و خانواده های یاوران فاطمی با موضوع زن و نظام خانواده، عفاف و حجاب و زن و تربیت فرزندان با سخنرانی خانم قیومی از استادان حوزه و دانشگاه برگزار شد.

 قیومی در این همایش گفت: زنان سیاستمدار و فعالان اجتماعی در تمام حوزه ها سهم قابل توجهی در توسعه و پیشرفت جامعه و دولت و حفظ آرامش و ثبات در جامعه دارند.

 وی با بیان اینکه زنان با به دنیا آوردن و تربیت فرزندان و ایجاد محیطی مناسب برای خانواده نقشی قابل توجه در جامعه دارند افزود: زن مسلمان باید فاطمه زهرا (سلام الله علیها) را الگوی خود قرار دهد و امیدوارم زنان با چنین رویکردی در فعالیت های اجتماعی و سیاسی مشارکت فعال داشته باشند.

 قیومی ادامه داد: زن به عنوان جریان‌ساز و تعالی‌بخش در جامعه‌اسلامی است از اینرو حضور زن در عرصه‌های مختلف نشان‌دهنده اوج بالندگی و دموکراسی در جامعه را نشان می دهد و هر جامعه‌ای که دارای فرهنگ رو به جلو باشد از حضور زنان به عنوان بازوان قدرتمند در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بهره‌مند می‌شود.

 در ادامه این همایش حجت الاسلام سیدتقی امینی مسئول کانون فرهنگی هنری شهید کوچکی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) به بیان گزارشی از برنامه های یاوران فاطمی پرداخت.

 

 

اهدای جوایز به مدعوین و اجرای مداحی به مناسبت ایام شهادت روزهای پایانی ماه صفر از دیگر برنامه های این همایش بود.

 لازم به ذکر است،‌کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی همایش های مختلفی را در راستای انجام ماموریت های خود برای نهادینه کردن آموزه های قرآن کریم در مجتمع فرهنگی هنری آفتاب برگزار می کنند.


۹۵/۰۹/۰۷
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]