سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای حاجی آباد مسجد جامع حاجی آباد اراک از برگزاری مسابقه اذان با عنوان ' آوای فجر' به مناسبت دهه فجر در این روستا خبر داد. 



به گزارش روابط عمومی کانون های مساجد استان مرکزی ، علیرضا محمودی، مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای حاجی آباد، مسجد جامع حاجی آباد اراک گفت:‌ به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی مسابقات اذان بین دو گروه زیر شانزده سال و بزرگسالان در مسجد برگزار می شود.


وی با بیان اینکه از برگزیدگان هر دو گروه طی مراسمی در شب 22بهمن تقدیر می شود افزود: مسابقات مقاله نویسی با موضوع انقلاب، امام خمینی(ره)،‌ نقش مسجد در شکل گیری انقلاب و ولایت فقیه بین اهالی روستا برگزار می شود.


حاجی آبادی از برگزاری مسابقه نقاشی بین خردسالان خبر داد و اظهار کرد:‌ در دهه فجر باید برای همه سنین با برگزاری مسابقات و برنامه های مختلف دستاوردهای انقلاب تبیین شود.


مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای حاجی آباد، مسجد جامع حاجی آباد اراک ادامه داد:‌ از روز اول دهه فجر هر شب یک مسابقه ورزشی از جمله دارت، شطرنج، فوتسال، فوتبال،‌ مچ اندازی، طناب کشی،‌ تنیس در مسجد برگزار شده که با استقبال چشمگیر نوجوانان و جوانان همراه بوده است و جوایز نفرات اول تا سوم هر رشته طی مراسم جشن انقلاب اهدا می شود.


وی همچنین از برگزاری محفل نورانی انس با قرآن کریم به همت خانه قرآنی نور حاجی آباد و همکاری این کانون با پایگاه حبیب بن مظاهر خبر داد و گفت:‌ در این محفل که نوزدهم بهمن پس از نماز مغرب و عشا با دعوت از قاری برجسته قرآن کریم مجید جیریایی برگزار می شود، مسئولان اداره کل تبلیغات اسلامی و دارالقرآن کریم و اقشار مختلف حضور دارند.


پایان پیام/
۹۲/۱۱/۱۶
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]