سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
عضو هیئت علمی دانشکده علوم قرآنی خمین گفت :حماسه عظیم ۹دی تقابل حق علیه باطل بود باطل همانند کف روی آب است..........

به گزارش روابط عمومی از اراک، حمیدرضا کمانکش عضو هیئت علمی دانشکده علوم قرآنی خمین در مراسم ۹دی که با تلاش کانونهای فرهنگی هنری شهدا و شهید خلبان عباس اسلامی روستای رباط مراد برگزار گردید بیان داشت:حماسه عظیم ۹دی تقابل حق علیه باطل بود ؛ باطل همانند کف روی آب است کسانی که ما از آنها به عنوان سران فتنه یادم میکنیم همانند کفی بر روی آب بودند که توسط نیروهای حق که مردم بودند کنار زده شدند.    

 وی افزود:برای تشکیل یک حکومت سه رکن لازم است رکن رهبری ، رکن مکتب ، رکن مردم هر سه باید در کنار یکدیگر قرار بگیرند حال اگر رکن رهبری غیرالهی ، مکتب غیرالهی ، مردم همه اعتقاد غیر الهی داشته باشند مسلما حکومت غیر الهی تشکیل خواهد شد بنابر این ما باز نقش مردم رامشاهده می کنیم که در تشکیل حکومت نقش کلیدی را ایفا می کند.        

عضوهیت علمی دانشکده علوم قرآنی تصریح کرد:مردم در حکومت شاه قیام کردند به یک دلیل اسلامیت و مردم به خاطر اسلام درمقابل شاه ماندن وامام خمینی(ره) را یاری کردند باز هم نقش مردم بسیار پررنگ است ۸ سال دفاع مقدس را داشتیم مردم وارد شدند و با از خود گذشتگی خود باز کشور ایران پیروز میدان شد باگذشت زمان حماسه ۹دی اتفاق افتاد که با بصیرت و آگاهی مردم این فتنه هم سرکوب شد.  

این مقام مسوول افزود:در فتنه بعضی از سرانی حضور داشتند که ازلحاظ مقام و موقعیت چیزی کم نداشتند ولی خالصی نداشتند وکف روی آب بودند اگر بخواهیم انقلاب پابرجابماند باید این ناخالصیها کنار رود ، آگاهی و حضور مردم از وجود این سران باطل موجب حرکت وحماسه عظیم ۹ دی شد ، مردم در چنین روزی به فرمان رهبر خود لبیک گفتند و وارد شدند و از خون شهیدان خود و تلاش ۸ سال دفاع مقدس دفاع نمودند.





۹۵/۱۰/۱۱
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]