سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: از ۲۶ دی ماه تا ۲۲ بهمن ۵۷ آخرین گام های پیروزی انقلاب به رهبری امام امت برداشته شد که حامیان جهانی رژیم فاسد پهلوی را متحیر کرد.

حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به مناسبت 26دی ماه و فرار شاه معدوم به روابط عمومی در اراک گفت: سالروز فرار شاه معدوم از ایران مقدمات زمینه تشکیل حضور امام خمینی(ره) و برپایی حکومت اسلامی فراهم و سرنوشت بد شاه هم در خارج درس عبرتی برای مستکبران جهان شد.

 مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان مرکزی، با بیان اینکه فرار شاه از ایران، از حوادث مهم تاریخ انقلاب اسلامی است افزود: 38 سال پیش جامعه ایران توانست به حدود دو قرن سلطه پادشاهان فاسد وابسته و نالایق که اجازه هیچ نوع حرکت و نهضت مردمی علیه استبداد و استعمار را نمی دادند، خاتمه دهد.

 حجت الاسلام ذوالفقاری ادامه داد: فرار شاه معدوم حلقه نهایی زنجیره ای از مبارزات ملت ایران بود؛ مردم با وحدت و فداکاری برای تحقق حکومت اسلامی و نابودی سلطه بیگانگان و ظالمان قیام و تبعیت خود را از حضرت امام خمینی (ره) به خوبی نشان دادند.

 مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی افزود:  امروز نیز نقش مردم در انقلاب اسلامی به عنوان یک جایگاه رفیع در سال های پس از پبروزی انقلاب
اسلامی تبدیل شده است.

 وی با بیان اینکه حضور آگاهانه مردم در صحنه های انقلاب، یکی از محورهای اصلی اقتدار و صلابت در دفاع از انقلاب اسلامی و دفع تهدیدات دشمنان و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است گفت: یکی از مهمترین محور های تهاجم فرهنگی و سیاسی دشمنان، نا امید و مایوس کردن مردم و جدا کردن آن ها از انقلاب و نظام اسلامی است.

 مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان مرکزی اظهار کرد: فضای امنیتی ایجاد شده در سال های اخیر حکومت شاهنشاهی، اقدامات ساواک علیه علما، انقلابیون و اقشار مختلف مردم، راه اندازی کمیته مشترک و شکنجه و آزار و اذیت مردم به بهانه های مختلف، آخرین تلاش های مذبوحانه شاه و حامیان او برای حفظ حکومت دست نشانده بود اما باور و اعتقادی که پشتوانه انقلاب بود سبب شد تا هیچ چیز مانع از پیروزی نباشد.

 حجت الاسلام ذوالفقاری اضافه کرد: فرار خفت بار  شاه معدوم تسلیم بی قید و شرط دنیای استکبار مقابل اراده طوفانی مردم مسلمان ایران بود.

 

 





۹۵/۱۰/۲۵
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]