سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسول نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خمین گفت: ویژه برنامه های دهه فجر در شهرستان خمین از بیت تاریخی حضرت امام(ره) شروع می شود.

رضا کوچکی مسول نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خمین به روابط عمومی در اراک گفت: دهه فجر‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزش های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است در دهه فجر اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه ای تعیین کننده و بی مانند بشمار می رود و شهرستان خمین که زادگاه معمار کبیر انقلاب اسلامی است در گرامیداشت یاد و خاطره پیروزی انقلاب اسلامی تلألو خاص دارد.

 وی بیان داشت: همزمان با فرارسیدن ایام دهه فجر برنامه های مذهبی، فرهنگی در کانون های مساجد خمین به اجرا درخواهد آمد برخی از این برنامه ها به صورت مشترک و حضوری بین تمامی مساجد و  برخی دیگر به صورت غیر حضوری و ارسال آثار به کمیته مساجد برگزار می شود.

 کوچکی افزود: با کمک هزینه از سوی دبیرخانه کانون های مساجد استان مرکزی به 60 کانون فرهنگی هنری مسجد در خمین، برنامه های فرهنگی، هنری و  ویژه برنامه هایی در  دهه مبارک فجر در  این مساجد برگزار می شود.

 وی اظهار کرد: برگزاری مسابقات نقاشی، شعر، ارسال پیامک، داستان نویسی وخاطره نویسی به صورت مشترک بین تمام مساجد برگزار می شود و همه افراد فعالان مسجدی می توانند در این مسابقات شرکت کنند، نور افشانی از بام مساجد همزمان با سردادن ندای الله اکبر در شب 22 بهمن و برگزاری جشن انقلاب از دیگر برنامه های دهه فجر است و مسولان کانون ها در برگزاری جشن های انقلاب مساجد مشارکت و همکاری دارند.

 مسول نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خمین با بیان اینکه برگزاری برنامه های قرآنی در مساجد دارای اولویت است خاطرنشان کرد: مرحله شهرستانی مسابقات طرح تلاوت نور در 13 بهمن برای تالیان قرآن کریم که هر روز یک صفحه از قرآن کریم را بعد از نماز جماعت تلاوت می کنند برگزار خواهد شد و مسابقات  قرآن کریم در بخش کمره و برای همه روستاهای این بخش در روستای قلعه بابو با همکاری بخشداری کمره در تاریخ 14بهمن برگزار می شود.

 کوچکی گفت: دیدار با خانواده شهدا، دیدار با امام جمعه شهرستان و حضور در بیت مقدس امام خمینی (ره) و تجدید میثاق با آرمان های این امام راحل از جمله برنامه هایی است که با حضور حداکثر اعضا کانون ها به اجرا درخواهد آمد.





۹۵/۱۰/۲۶
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]