سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

نمازگزاران و اعضای کانون فرهنگی هنری مشکات مسجد حجه ابن الحسن(عج)اراک با آتش نشانان شهید ساختمان پلاسکو ابراز همدردی کردند.

به گزارشروابط عمومی از اراک، درپی شهادت قهرمانانه غیورمردان گمنام آتش نشانی تهران درحادثه آتش سوزی مرکزتجاری پلاسکو  و  در زیر آوار نمازگزاران و  اعضای کانون های فرهنگی هنری  مشکات مسجد حجه ابن الحسن(عج) کوی هجرت اراک با اهدای دسته گل  با حادثه دیدگان پلاسکو ابراز همدردی کردند.

 نمازگزاران و  اعضای کانون های فرهنگی هنری مسجد حجه ابن الحسن(عج)روز جمعه با حضور در محل آتش نشانی 104 میدان فراهان اراک و تقدیم دسته گل با خانواده های قربانیان حادثه ساختمان پلاسکو ابراز همدردی و با قرائت زیارت عاشورا برای آسیب دیدگان این حادثه آرزوی سلامتی کردند.

 تاج آباد رئیس شورای شهر اراک نیز ضمن تشکر و تقدیر از این کار انسانی و شایسته در جمع نماز گزاران گفت: آتش نشانان ایرانی در حادثه ساختمان پلاسکو، شجاعت و از خودگذشتگی خود را به خوبی نشان داده و باعث نجات بسیاری از مردم گرفتار در حادثه شده اند.

 بپاس مجاهدت های این پرستوهای مهاجر، همه باهم بیاد آن غیور مردان و برای تسلای دل خانواده های دغدارشان در جلوی آتش نشانی های اراک شمع روشن کردند.

 ساختمان پلاسکو تهران صبح پنجشنبه طعمه‌ی حریق شد و به علت سازه‌ای فرسوده، کل ساختمان فرو ریخت و تعدادی از ساکنین و آتشنشانان حاضر در ساختمان زیر آوار ماندند هنوز آمار دقیقی از درگذشتگان این حادثه اعلام نشده است و امداد رسانی ادامه دارد.





۹۵/۱۱/۰۳
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]