سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
۰۹ بهمن ۹۵ ، ۱۲:۵۶

دلیجان معطر به عطر قرآن شد


مسابقات قرآنی تلاوت نور  هم اکنون با حضور۷۰نفر از تالیان تلاوت نور مساجد محلات و دلیجان در مسجد امام حسین(ع) شهرستان دلیجان در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی از اراک، اولین دوره مسابقات قرآنی با عنوان« تلاوت نور» به مناسبت  سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت دهه مبارک فجر در مساجد مجری  طرح تلاوت نور برگزار و ثواب آن به روح امام و شهدای انقلاب اسلامی اهدا می شود.

 این مسابقه ویژه تالیان و قاریان طرح تلاوت نور مساجد استان مرکزی است و علاقمندان در این مسابقه در گروه های سنی زیر18سال، 18 تا سی سال و بالای سی سال فرصت داشتند تا 25دی ماه سال جاری جهت شرکت در این مسابقه به سایت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی مراجعه و ثبت نام کنند.

 

                                               

 

 

حمید صادقی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دلیجان در مراسم افتتاحیه این مراسم گفت: قران کریم اولاً تنها کتابی است که به عنوان کتاب آسمانی توانسته است از تحریف و تغییر مصون بماند و متأسفانه دیگر آثار وحی در طول تاریخ مورد دستبرد تحریفگران قرار گرفته است.

 وی با بیان اینکه  قرآن کتابی مبارک است کتابی که سراسرش خیر و برکت برای جامعه انسانی و به ویژه جامعه اسلامی است، افزود: قرآن مجید کتابی است که پیروان آن به تقوا و پاکدامنی می رسند و مورد رحمت خداوند قرار می گیرند.

 صادقی با تأکید بر اینکه یادگیری مفاهیم قرآنی، در یک سیر تدریجی و تکاملی صورت می‌گیرد، برگزاری مسابقات قرآن کانون های مساجد را بسیار ارزشمند و مبارک دانست و گفت: این جشنواره شور و نشاطی در راستای فضای قرآنی و ولایی به‌صورت مستمر ایجاد می‌کند.

 این مقام مسئول برگزاری این مسابقه قرآنی را از جمله برنامه های عمومی مساجد در دهه فجر عنوان کرد و گفت: در هر گروه سنی از سه نفر برگزیده تقدیر می شود که نفرات اول در هر گروه در مراسم گرامیداشت 18 اسفند سالروز تاسیس کانون  های فرهنگی  هنری مساجد کشور مورد تقدیر ویژه قرار می گیرند.

 





۹۵/۱۱/۰۹
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]