سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

امام جمعه ساوه گفت: باید موقعیت انقلاب اسلامی را به خوبی بشناسیم و درک کنیم و بدانیم پایبندی به ارزش ها موجب نجات کشور می شود.

به گزارش  روابط عمومی از اراک، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ساوه شامگاه گذشته(15بهمن) در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی که به همت کانون فرهنگی هنری غدیر مسجد علی ابن ابیطالب(ع) ساوه برگزارشد، گفت: اساس شکل گیری نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه اعتماد مردمی بنا شده و دشمنان این مرز و بوم با پشتیبانی از انقلاب دشمنان را ناکام گذاشته اند.

وی افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دنیا تحت سلطه ابرقدرت های جهان بویژه آمریکا بود ولی امروز کشور ایران به اقتدار کامل رسیده ،بطوریکه بسیاری از کشور های منطقه ومسلمان بیداری اسلامی را ازایران تاسی گرفته اند.

 حجت الاسلام دکتر حسینی اضافه کرد:  در شرایط کنونی کشور بصیرت افزایی و شناخت جبهه دشمن باید در بدنه جامعه نهادینه شود چرا که دشمن از ابزاری برای نفوذ به کشور بهره می برد.

 امام جمعه ساوه اظهار کرد: رهبری خردمندانه امام راحل و تیزبینی و درایت حکیمانه خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری موجب شده است که پس از تشکیل حکومت اسلامی شاهد اقتدار روز به روز این نظام و بالندگی آن در تمامی عرصه های بین المللی باشیم.

 وی گفت: اگر از استکبار تبعیت کنیم یعنی دوست آنها خواهیم بود لذا باید موقعیت انقلاب اسلامی را به خوبی بشناسیم و درک کنیم و بدانیم پایبندی به ارزش ها موجب نجات کشور می شود.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به برنامه ریزی دشمن و لزوم مقابله با آن بیان کرد: دشمنان انقلاب به دنبال این هستند که ارکان انقلاب و روحیه دین‌داری، ولایت‌مداری و سنگر‌نشینی، پایداری و مبارزه را در بین مردم تضعیف کنند.

 در ادامه این مراسم از حجت الاسلام قربانی از انقلابیون شهرستان ساوه و  از جمله کسانی که در جریان شکل گیری انقلاب نقش موثری داشتند تقدیر به عمل آمد.

 

 




۹۵/۱۱/۱۶
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]