سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

هفتمین دوره مسابقات روزنامه دیواری با عنوان فجر آفرینان در کانون فرهنگی هنری قائم آل محمد(عج) برگزار می شود.

محمد چراغی مسئول کانون فرهنگی هنری قائم آل محمد(عج) مسجد قائم آل محمد(عج) اراک به  روابط عمومی در خصوص برنامه های دهه فجر این کانون گفت: هفتمین دوره مسابقات روزنامه دیواری با عنوان فجر آفرینان با حضور گروه های سه نفره در رده سنی 7 تا 15سال از کانون های مساجد شهر اراک در دو بخش خواهر و برادر برگزار می شود.

 وی با بیان اینکه این مسابقات (15بهمن) در محل کتابخانه مسجد برگزار می شود افزود: به سه گروه برتر در دو بخش خواهر و برادر در مراسم جشن انقلاب جوایزی اهدا می شود.

 چراغی از برگزاری هفتمین دوره مسابقات فوتبال دیجتیال pes خبر داد و گفت: این مسابقات نیز ویژه برادران روز 21 بهمن ماه برگزار می شود و در مسابقات دارت، تنیس و فوتسال با گروه هایی از سایر کانون ها به رقابت می پردازند.

 مسئول کانون فرهنگی هنری قائم آل محمد(عج) مسجد قائم آل محمد(عج) اراک با بیان اینکه به همت این کانون ایستگاه نقاشی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در خیابان محسنی روبروی مسجد حاج تقی خان برپا می شود افزود: کودکان شرکت کننده در مراسم راهپیمایی 22بهمن می توانند با حضور در این غرفه ضمن رنگ آمیزی برگه های نقاشی با موضوع دهه فجر و انقلاب از گریم صورت و جوایزی نیز بهره مند شوند.

 وی همچنین از دیگر برنامه های این کانون در دهه فجر به برپایی محفل انس با قرآن کریم خبر داد و گفت: این مراسم با حضور استاد عظیمی از قاریان برجسته استان برگزار و از20نفر از تالیان و قاریان طرح تلاوت نور تجلیل می شود.

 چراغی با اشاره به اینکه امسال ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار با  دهه مبارک فجر مقارن شده اظهار کرد: در مراسمی که به این مناسبت برگزار می شود از دو نفر از نمازگزاران پرستار منطقه و کسانی که همنام بانوی اسوه و صبر حضرت زینب(س) هستند تقدیر خواهد شد.

 مسئول کانون فرهنگی هنری قائم آل محمد(عج) مسجد قائم آل محمد(عج) با بیان اینکه بعد از 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، مساجد همچنان به عنوان جایگاه  اصلی انقلاب در ایام دهه فجر  فعال هستند، افزود: انقلاب اسلامی ما از مساجد آغاز و در مساجد ادامه پیدا می‌کند و باید نمود جشن‌های انقلاب را با آذین بندی و تزیین جلو و داخل مساجد و برگزاری برنامه ها و جشن‌ها بیشتر ببینیم.

 وی اظهار کرد: لازم است در همه برنامه ها و جشن های انقلاب که در جای جای میهن اسلامی برگزار می شود، جایگاه و نقش کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در برنامه های ایام الله دهه فجر دیده شود.




۹۵/۱۱/۱۶
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]