سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

نماینده مردم ساوه و زرندیه در خانه ملت گفت: انقلاب اسلامی ایران نشان داد که با منطق جهاد و شهادت می توان با دفاع از شرف و حیثیت مسلمانان در مقابل قدرت های ظالم، عزت و سربلندی را به ارمغان آورد.

به گزارش روابط عمومی از اراک، محمدرضا منصوری، نماینده مردم ساوه و زرندیه در خانه ملت شامگاه گذشته به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در مسجد ابوذر ساوه در جمع نمازگزاران گفت: انقلاب اسلامی ایران ، انقلابی که با رهبری امام راحل به فرجام رسید، آن روزها، برای ملت بزرگ ما، ماندگار و فراموش ناشدنی است..

وی در جمع نمازگزاران گفت: اجرای طرح انتقال آب سد کوچری به ساوه، در سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استانبا تلاش و رایزنی های استاندار مرکزی با معاون اول رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، این طرح مهم که خواسته دیرینه مردم ساوه است، در سفر رئیس جمهور به استان مرکزی آغاز شد.

 منصوری با بیان اینکه ساوه با بزرگترین شهرصنعتی کشور به عنوان قطب صنعتی ایران با بیش از دوهزار واحد تولیدی و 80هزار جامعه کارگری جایگاه ممتازی در صنعت کشور دارد اضافه کرد: در چنین شهرستانی با این امکانات نباید بیکار وجود داشته باشد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: بر اساس مصوبه هیات وزیران،700 میلیارد ریال تسهیلات برای جبران خسارت های ناشی از سرمازدگی باغ های انار ساوه تصویب شد که این تسهیلات 10 درصد و با بازپرداخت 10 ساله خواهد بود که بانک عامل و جزییات نام نویسی برای دریافت آن اعلام شد.

 وی با بیان اینکه 10 هزار و 800 هکتار باغ انار، انجیر، زیتون، انگور و کلزا در ساوه وجود دارد که حدود 90 درصد آن را باغ های انار تشکیل می دهد، گفت: کشاورزان و باغداران باید روش های نوین کشت و آبیاری را به منظور کاهش خسارات و افزایش بهره وری را در اراضی خود اجرا کنند.
 لازم به ذکر است، کانون فرهنگی هنری سلمان فارسی مسجد ابوذر ساوه در ایام الله دهه فجر هرشب  میزبان یک نفر از مسئولان شهرستانی است که نمازگزاران به دور از پیچ و خم کارهای اداری به رفع مشکلات خود بپردازند تاکنون شهردار ساوه، امام جمعه، ریئس دادگستری و پیسکشوتان انقلاب اسلامی در مسجد حضور پیدا کردند و به تشریح عملکرد خود پرداختند.




۹۵/۱۱/۱۷
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]