سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

همزمان با ولادت با سعادت اسوه صبر حضرت زینب(س) محفل انس با قرآن کریم در مسجد جامع روستای قالهر از توابع دلیجان برگزار شد.

به گزارش  روابط عمومی از اراک، حجت الاسلام محمد تقی کرامتی امام جمعه شهرستان دلیجان در محفل انس با قرآن کریم مسجد جامع قالهر که به همت کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) برگزار شد ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: نامگذاری حضرت زینب (س) توسط پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) انجام شد و حضرت زینب در باب علم و دانش رتبه ای را کسب کرده که قابل تحسین است.

 وی افزود: نامگذاری روز ولادت حضرت زینب (س) به نام روز پرستار  نباید تنها به روز پرستار شدن اکتفا شود و در معرفی فضیلت های این بانوی بزرگ غافل وصرفا ایشان را به عنوان یک پرستار معرفی کنیم و به دیگر ابعاد شخصیتی ایشان نپردازیم زیرا همگان بر این که حضرت زینب(س) کمالات والایی داشتند واقف هستند.

 حجت الاسلام کرامتی ادامه داد: برگزاری محفل انس با قرآن کریم با هدف اشاعه و گسترش علوم و معارف قرآنی در سطح جامعه برگزار می شود که نوعی این محافل قرآنی بیعتی دوباره با آرمان‌های انقلاب اسلامی به‌شمار می‌رود.

 امام جمعه دلیجان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران تاکید بر حاکمیت قرآن داشت و با توجه به اینکه ما مسلمان هستیم قانون ما نیز باید براساس قرآن شکل بگیرد، اظهار کرد: خاستگاه انقلاب اسلامی، قرآنی بود و رمز پیروزی آن نیز تمسک به قرآن و استمرار انقلاب در سایه این آموزه‌های الهی بوده است.

وی گفت: ریشه های انقلاب از قرآن است و انقلاب اسلامی ریشه در تفکر قرآنی دارد، ایمان، وحدت، استقامت و رهبری ریشه در قرآن دارد؛ مردم برای قرآن قیام کردند و امروز نیز تبیین آموزه های قرآنی راه تداوم انقلاب است.به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر و ولادت با سعادت حضرت زینب(س) قاریان کشوری و استانی در حضور نمازگزاران ومردم روستای قالهر به تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداختند.

 

 






۹۵/۱۱/۱۷
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]