سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول کانون فرهنگی هنری ثامن الحجج(ع) مسجد جامع نورعلی بیگ گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر کتابخانه مسجد با عنوان «شهید منصوری » و مهد کودک مسجد افتتاح می شود.

علی جعفری، مسئول کانون فرهنگی هنری ثامن الحجج(ع) مسجد جامع نورعلی بیگ از توابع ساوه به روابط عمومی در اراک گفت: همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی کتابخانه مسجد با عنوان «شهید منصوری »  در کنار کانون و مهد کودک مسجد راه اندازی می شود.

 وی با بیان اینکه کتابخانه یکی از نیازهای مردم روستا بود که به حمد الله در این دهه مبارک راه اندازی می شود، افزود: اعضای این کانون علاقه به مطالعه دارند و با تامین و افتتاح کتابخانه یکی از مطالبات و نیازهای آنان برآورده می شود.

 مسئول کانون فرهنگی هنری ثامن الحجج(ع) مسجد جامع نورعلی بیگ در خصوص راه اندازی مهد کودک مسجد گفت: داشتن کودکان و نوزادان و مشکل نگهداری آنها در حین نماز یا سایر مراسم، مهمترین مشکل کاهش شرکت مادران در مسجد است که در این راستا راه اندازی مهدکودک مسجد می تواند این شرایط را برای نمازگزارانی که کودک همراه خود به مسجد می آورند فراهم کند.

جعفری با بیان اینکه روسای سازمان جهاد کشاورزی، کلانتری12، سرگرد اشجاری از حوزه علی بن ابیطالب(ع) سپاه، ثبت احوال، تبلیغات اسلامی و بخشدار از اول دهه مبارک فجر در مسجد سخنرانی کرده اند و مشکلات نمازگزاران را در مسجد مرتفع کردند، اظهار کرد: مراسم جشن انقلاب ویژه بانوان ،آذین بندی مسجد، تقدیر از فعالان کانون، تقدیر از پیشکسوتان مسجدی، پخش بانگ الله اکبر از مناره مسجد در شب بیست و یکم بهمن ماه از دیگر برنامه های این کانون در دهه مبارک فجر است.

 وی گفت: اصل ولایت‌فقیه سبب تمایز انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‌های جهان و رهنمودهای ولایت‌فقیه سبب ناکامی دشمنان شده است همچنین در این ایام دستاوردهای انقلاب اسلامی باید برای مردم بیان شود.

 





۹۵/۱۱/۲۱
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]