سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول کانون فرهنگی هنری اصحاب المسجد مسجد حاج تقی تقوی اراک گفت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی گردهمایی میثاق برگزار شد.

مبین حجازی، مسئول کانون فرهنگی هنری اصحاب المسجد تخصصی ایثار و شهادت مسجد حاج تقی تقوی اراک در خصوص برنامه های دهه فجر این مسجد به روابط عمومی در اراک گفت: گردهمایی اعضای کانون فرهنگی هنری اصحاب المسجد با عنوان میثاق با هدف دور هم جمع شدن همه اعضای کانون و تبیین و تقسیم وظایف آنان برگزار شد.

 وی با بیان اینکه یک از مهمترین موضوعاتی که در این جلسه عنوان شد بحث حضور همه اعضا در راهپیمایی گسترده یوم الله 22بهمن بود افزود: در این جلسه میثاق مقرر شد همه به صورت  یکپارچه از جلوی مسجد به سمت محل تجمع آغاز راهپیمایی در میدان شهدا حرکت کنند.

 حجازی اظهار کرد: اعضای کانون های فرهنگی هنری در کنار سایر مردم همانند سال های گذشته به صورت پرشور و گسترده حضور پیدا خواهند کرد و نشان می دهند که تربیت یافته گان مسجد پشتیبان این انقلاب هستند و اگر زمانی مسجد بستر تحقق انقلاب بود امروز مسجد بستر استمرار انقلاب است.

 وی با اشاره به اینکه عنوان تخصصی این کانون «ایثار و شهادت» است ادامه داد: سردار حمیدرضا انصاری شهید مدافع حرم که سابقا مسئول کانون این مسجد بودند و بهمن سال گذشته در جنوب سوریه به شهادت رسیدند در ایام دهه فجر در مراسم جشن انقلاب مراسم بزرگداشت این شهید بزرگوار برگزار می شود.

 مسئول کانون فرهنگی هنری اصحاب المسجد تخصصی ایثار و شهادت مسجد حاج تقی تقوی اراک دیدار با خانواده شهید تقی مهدی سلطانی را از دیگر برنامه های این کانون در ایام الله دهه فجر دانست و افزود: شهید تقی مهدی سلطانی فرمانده کمیته در دوران انقلاب اسلامی بود که در سال 1360مقابل درب منزلش بدست منافقان ترور شد.

 حجازی همچنین از پخش مستند ایستادگی در آسمان خبر داد و گفت: این مستند که با استقبال پرشور اعضای کانون مواجه شد در مورد پرواز هواپیمای ایرانی برای رساندن کمک‌های دارویی به مردم یمن و اقدام عربستان سعودی در جلوگیری و ممانعت از نشستن هواپیما در فرودگاه صنعا است.

 وی اضافه کرد: استکبار جهانی همواره به دنبال این است که مردم در عرصه های مختلف انقلاب حضور پیدا نکنند و برای این منظور هم از توطئه های مختلفی استفاده می کند بنابراین یکی از صحنه هایی که می توان نشان داد مردم پشتیبان این انقلاب هستند و از آرمان ها و ارزش های آن دفاع می کنند، راهپیمایی 22 بهمن است.

 



۹۵/۱۱/۲۱
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]