سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

خبرگزاری شبستان:مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله اراکی مسجد امام جعفرصادق(ع) اراک از برگزاری مسابقه بازخوانی وصیت‌نامه حضرت امام خمینی(ره) در این کانون خبر داد.

محمدناطقی مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله اراکی مسجد امام جعفرصادق(ع) اراک در خصوص برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی به روابط عمومی در اراک گفت: مسابقه کتابخوانی وصیت‌نامه الهی ـ سیاسی امام خمینی‌ (ره) به مناسبت سالروز سی و هشتمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ایام الله دهه فجر بین اعضای کانون برگزار شد.

 وی هدف از برگزاری مسابقه کتابخوانی و بازخوانی وصیت‌نامه امام خمینی (ره) را در راستای تبیین گفتمان ولایت، ترویج خط‌مشی و بازخوانی اندیشه‌های ناب امام راحل عنوان کرد و افزود: این مسابقه و بازخوانی وصیت نامه حضرت امام (ره) با استقبال پرشور بین اعضای کانون مواجه شد.

 مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله اراکی مسجد امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: در وصیت نامه امام (ره) نکته ها و درس های مهمی نهفته است که اهمیت بازخوانی وصیتنامه آن بزرگوار را دوچندان می کند؛ برای تبلیغ و ترویج دستاورد عظیم انقلاب اسلامی و اندیشه بزرگ مرد تاریخ معاصر، باید از این بستر استفاده شود و با طراحی برنامه هایی از این قبیل، این سند با ارزش را سینه به سینه محافظت و اجرا سازیم.

 ناطقی با بیان اینکه به سه نفر از برگزیدگان این مسابقه جوایزی اهدا می شود، اضافه کرد: مسابقه ای نیز با عنوان «چرا در دعای ندبه شرکت می کنید؟» بین اعضای کانون برگزار می شود که حدود یکصد نفر در این مسابقه شرکت کردند.

 وی گفت: دعای ندبه، دارای نظم و ترتیب دقیقی است که از توجه به ارسال رسولان یعنی از آدم (ع) شروع می شود و پس از طرح نقش تاریخی هر یک از انبیاء (ع)، ما را متوجه نقش تاریخی و هدایتگرانه حضرت محمد (ص) می کند و جایگاه تاریخی حضرت علی (ع) مطرح می کند و در نهایت مارا متوجه ابعاد مختلف تاریخی و تکوینی و هدایتگرانه حضرت مهدی (عج) می کند.




۹۵/۱۱/۲۳
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]