سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
 

مسئول کانون فرهنگی هنری نورالزهرا(س) مسجد الزهرا(س) اراک از برگزاری مسابقه روزنامه دیواری به مناسبت ایام فاطمیه خبر داد.


علی شعبانی، مسئول کانون فرهنگی هنری نورالزهرا(س) مسجد الزهرا(س) اراک به روابط عمومی در اراک گفت: مسابقه روزنامه دیواری به مناسبت ایام فاطمیه و ایام سوگواری دخت نبی اکرم(ص) حضرت فاطمه(س) ویژه خواهران نمازگزار و اعضای کانون برگزار می شود.

 وی افزود: حجاب فاطمی، زندگی حضرت زهرا(س)، سبک زندگی اسلامی و مسجد محله ما موضوعاتی است که شرکت کنندگان باید روزنامه دیواری های خود را تهیه کنند.

 شعبانی با بیان اینکه این مسابقه پنجم با حضور علاقمندان برگزار می شود ادامه داد: کانون نورالزهرا(س) در مناسبت های مذهبی اقدام به برگزاری مسابقات و فعالیت های مختلف با حضور پروشور نوجوانان و جوانان می کند.

 مسئول کانون فرهنگی هنری نورالزهرا(س) مسجد الزهرا(س) اراک اظهار کرد: تبیین سبک زندگی ائمه اطهار به ویژه بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا(س) از اهداف این برنامه فرهنگی است.  

 وی گفت: ما باید تمامی جنبه‌های زندگی و شهادت حضرت فاطمه(س) را مطالعه کنیم و شناخت مکتب فاطمی نباید تنها مختص این ایام باشد بلکه باید اساس و فرمایشات آن حضرت در تمامی مراحل، با زندگی ما عجین باشد.

 



۹۵/۱۲/۰۲
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]