سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

 

مراسم گرامیداشت ۱۸اسفند، سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری با حضورمسئولان کانون‌های استان مرکزی در چهار شهرستان برگزار می‌شود.



به گزارش روابط عمومیاز اراک، مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد با حضور مسئولان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در روزهای 16 ، 19، 22 و 23 اسفند به ترتیب در شهرستان های زرندیه، خمین، ساوه و اراک برگزار می شود.

 مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری بیست و سوم اسفند با حضور مسئولان کانون های فرهنگی هنری مساجد اراک، تفرش، آشتیان، شازند، خنداب و فراهان در مجتمع فرهنگی هنری آفتاب اراک با حضور محمدرضا جعفری معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می شود.

 در این مراسم پیام وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی توسط محسن شریفی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی قرائت می شود.

 در مراسم گرامیداشت هجدهم اسفند در چهار شهرستان، از مسئولان کانون‌های برتر، ائمه جماعات فعال، رابطین و اعضای نمونه کانون‌های فرهنگی-هنری مساجد با اهدا لوح و هدایایی تقدیر می شود، همچنین به تمام مسئولان کانون‌ها هدیه عمومی از سوی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی-هنری مساجد استان مرکزی اهدا خواهد شد.

 تبیین بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کانون‌ها، ارائه گزارش عملکرد به مردم و مسئولان، تکریم و تقدیر از فعالان فرهنگی مساجد، معرفی اصول و سیاست‌های ستاد عالی کانون‌های مساجد از جمله اهداف برگزاری گرامیداشت سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی-هنری مساجد است.








۹۵/۱۲/۱۴
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]