سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

 

امام جمعه شهرستان زرندیه گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد باید در جریان سازی فرهنگ دینی برنامه ریزی وفعالیت داشته باشند.


به گزارش روابط عمومی از اراک، حجت الاسلام حسین ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرندیه روز گذشته (16اسفند) در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد که در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندیه برگزار شد گفت: مساجد به برکت انقلاب اسلامی پررونق شده اند و امروز به عنوان مهمترین نهاد فرهنگی در حرکت است.

 وی افزود: نیاز به تاسیس کانون های فرهنگی هنری در کنار مساجد از ابتدای انقلاب احساس می شد و هم اکنون نیز باید از فرصت کانون  ها بهترین بهره را داشته باشیم.

 حجت الاسلام ابراهیمی به تعامل  و همیاری ارکارن مسجد تاکید کرد و ادامه داد: برای کار فرهنگی اثر گذار در مسجد باید اختلاف سلیقه ها را کنار گذاشت؛ اگر توانستیم پای یک جوان را  به مسجد باز کنیم عاقبت بخیر خواهیم شد و اگر با یک حرکت موجب کدورت و جدایی حتی یک نفر به مسجد شویم نمی توانیم در پیشگاه خداوند پاسخگو باشیم.

 امام جمعه زرندیه با بیان اینکه  کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان یکی از متولیان فرهنگ انقلاب اسلامی در جذب هرچه بیشتر جوانان تلاش می کنند اظهار کرد: مساجد می‌توانند مرکز حل آسیب‌های اجتماعی شوند و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در این مسیر می‌توانند مهم‌ترین نقش را ایفا کنند.

 وی افزود: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد باید تقویت شوند و یکی از ویژگی‌های تقویت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد تقویت و استحکام نظام است که سبب تداوم دستاوردهای نظام می شود.

 در ادامه این مراسم ضمن اهدای هدایایی عمومی به همه مسئولان کانون های فرهنگی هنری مساجد زرندیه  از برترین های آنان با اهدای جوایزی تقدیر شد.




۹۵/۱۲/۱۷
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]