سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول کانون فرهنگی هنری اطهر مسجد امام سجاد(ع) روستای راشان شازند از برگزاری کلاس های مشاوره در این کانون خبرداد. 


به گزارش روابط عمومی کانون های مساجد استان مرکزی: مریم سلیمانی، مسئول کانون فرهنگی هنری اطهر مسجد امام سجاد(ع) روستای راشان شازند خفت:‌ کلاس های مشاوره و ارتقا سطح فرهنگی مادران، خانواده ها و بانوان با هدف تربیت نسل آینده ساز میهن اسلامی به همت این کانون برگزار می شود.


وی با بیان اینکه استقبال بی نظیری از این کلاس ها از سوی علاقمندان و بانوان می شود افزود:‌ مشاوره های فردی، خانوادگی و راه کارهای رفتار و تربیت مناسب و اثرگذار نوجوانان و جوانان نیز در این کانون ارائه می شود.


سلیمانی در ادامه از برگزاری مسابقات فوتسال، والیبال، شنا و آموزش کمک های اولیه برای عموم به مناسبت دهه مبارک فجر و سی و پنجمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی خبر داد و گفت:‌ برنامه های این کانون در دهه مبارک فجر متناسب با همه سنین تدارک دیده شده است.


مسئول کانون فرهنگی هنری اطهر مسجد امام سجاد(ع) روستای راشان شازند ادامه داد: در مسابقات فوتسال جام فجرشهرستان شازند که با حضور 10 کانون از روستاها و شهرستان شازند در سالن شهدای قدمگاه برگزار شد، تیم کانون اطهر مقام سوم را به خود اختصاص داد.


پایان پیام/


۹۲/۱۱/۲۱
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]