سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

 

تنها راه مبارزه بافتنه پناه بردن به قرآن است کانون های فرهنگی هنری مساجد مرکز تعلیم وتربیت قرآن هستند.


به گزارش روابط عمومی از اراک، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه شهرستان خمین امروز ۱۹اسفند درمراسم گرامیداشت سالروز تاسیس کانون های  فرهنگی هنری مساجد که درسالن کوثر اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان خمین برگزار شد گفت: اگر زمانی فتنه به شما روی آورد تنها راه، پناه بردن به قران است قرآن کریم مانند غذای است برای روح انسان ،همانطورکه جسم انسان به غذانیازمنداست روح انسان هم نیازمند غذا است غذای روح انسان قران است ،هرچه بخواهیم د رقران وجوددارد قران تامین کننده همه نیازهای بشراست.

 وی افزود: برای نجات جوانان از دنیای مجازی بایدبه قرآن پناه ببریم وتنها راه نجات جوانان این مساجد کانونها و پایگاهها هستند که می توانند جوانان راجذب مساجد کنند و قران رابه آنها آموزش دهند.

 درادامه این مراسم حجت الااسلام  مصطفی ذوالفقاری مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: در تشکیل کانونهای فرهنگی هنری مساجد دوهدف باید محور قرارگیرداولین ومهمترین هدف برپای نمازجماعت است که فلسفه وجودی تشکیل کانونهای مساجد تشکیل صف های نمازجماعت هم هست; اگر نتوانیم صفی به صفها اضافه کنیم یعنی کاری انجام نداده ایم.

 این مقام مسئول اظهارداشت :دومین هدفی که درکانونهای مساجد نیازاست گسترش قرآن درمساجد است برپایی طرح تلاوت نور قرائت یک صفحه ازقران بعد از نمازمغرب وعشاءنیازی به بودجه ندارد واین حداقل انتظار ماازکانونهای فرهنگی هنری مساجداست.

 وی افزود : در استان مرکزی 560 کانون فرهنگی هنری داریم که در زمره کیفی فعالیت هایی  داشته اند همچنین  بنابر فعالیتهای انجام شده در کانونها ،سطح بندی  تا سه درجه صورت می پذیرد وکمک به فعالیت بیشتر کانونهای که در سطح  یک قرارمی گیرند می شود. 

پایان پیام/87




۹۵/۱۲/۲۲
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]