سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

 

امام جمعه شهرستان ساوه گفت: ترویج آرمان خواهی از رسالت کانون های فرهنگی هنری مساجد است.


به گزارش روابط عمومی از اراک، حجت الاسلام ابراهیم حسینی امام جمعه شهرستان ساوه امروز(22اسفند) در مراسم بزرگداشت سالروز تاسیس کانون  های فرهنگی هنری مساجد که در سالن فاطمه الزهرا(س) حوزه علمیه خواهران ساوه برگزارشد گفت: امروز دشمن با ابزارها و تکنولوژی‌های پیشرفته به سراغ تهاجم فرهنگی آمده و با استفاده از این فناوری نوین سعی بر تاثیرگذاری بر باور و ایمان مردم ایران دارد که در این راستا کانون های فرهنگی هنری مساجد مهمترین پایگاه برای مقابله با جنگ نرم و نفوذ دمشن است.

 وی افزود: کانون اصلی رشد معنوی افراد و رخ دادن انقلاب فرهنگی کانون مسجد است و هنر کانون ها تغییر سبک افراد به سبک زندگی اسلامی باید باشد زیرا کانون ها بازوی مهم برای این تغییر نگرش هستند.

 امام جمعه ساوه اظهار کرد: تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی  در جامعه از موارد مورد توجه و مطالبه جدی مقام معظم رهبری رهبری و از ارکان مختلف نظام است که کانون‌های فرهنگی مساجد می‌توانند نقش موثری در تحقق و تبیین این اهداف داشته باشند.

 وی ادامه داد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بهترین ظرفیت برای گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی در بین اقشار مختلف مردم به شمار می‌روند , همه باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل مناسب داشته باشند.

 حجت الاسلام دکتر حسینی اظهار داشت: اقتصادمقاومتی باید تبدیل به گفتمان شود و اگر شرایطی فراهم شده که می توانیم درباره اقتصاد صحبت کنیم این را مدیون رهبری ها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم همه باید برای اقتصادمقاومتی مشارکت کننند و حمایت از تولید داخلی داشته باشند، تولید کننده باید خوب تولید کند که مردم بخرند و دولت هم حمایت کند تا تولید کننده بتواند تولید کند.

  وی نقش نهادهای دینی، رسانه ای، آموزشی و... را هم در اقتصادمقاومتی مورد تأکید قرار داد و افزود: که این مملکت در آرامش و امنیت راه خود را پیش می برد زیرا امنیت در جامعه بستری است که اگر فراهم نشود دغدغه نظام تماماً معطوف به امنیت خواهد بود.

 امام جمعه ساوه در پایان از فعالیت های خوب و اثر گذار محموعه کانون های فرهنگی هنری مساجد ساوه و دفتر نمایندگی کانون ها در شهرستان ساوه تقدیر و تشکر کرد.

 




۹۵/۱۲/۲۲
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]