سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

 

مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان ساوه امروز(۲۲اسفند) طی مراسمی معرفی و تقدیر شدند.


به گزارش روابط عمومی از اراک، همزمان با برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور طی مراسمی امروز(22اسفند) با حضور امام جمعه ساوه،‌ مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد و مسئولان کانون های فرهنگی هنری ساوه در سالن فاطمه الزهرا(س) حوزه علمیه خواهران از کانون های برتر مساجد شهرستان ساوه  تقدیر به عمل آمد.

 در این مراسم از محمد نبی محمودی فر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای جوشقان مسجد محمد رسوال الله، محمد رضا فرجامی کانون سید الشهدا (ع) مسجد سید الشهدا (ع) و احمد شمس مسئول کانون شهدای آوه مسجد علی بن ابیطالب(ع) به عنوان مدیران برتر کانون های مساجد ساوه تقدیر به عمل آمد.

 همچنین از حسین محمودی فر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه به علت همکاری خوب و ارزنده در برنامه های کانون ها تقدیر شد.

 در این مراسم از محمد بندعلی کانون شهدای وای عصر(عج)، محمد مهدی کارکن کانون طاها، سیدر ضا میرهاشمی کانون باب الحوائج(ع) و حمید مسعودی کانون شهدای یل آباد به عنوان نفرات برتر شرکت کننده در مسابقه قرآنی طرح تلاوت نور نیز با اهدا هدایایی تقدیر  شد.

 




۹۵/۱۲/۲۲
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]