سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

 

اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال درکانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به صورت گفتمان سازی نهادینه می شود.

به گزارش روابط عمومیاز اراک، جلسه شورای اداری دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی امروز(14فروردین) با موضوع گفتمان سازی و شعار سال برگزار شد که در این جلسه هر یک از کارمندان دبیرخانه پیشنهادات خود را ارائه کردند و روی آن ها بحث و تبادل نظر شد.

 برگزاری کلاس های آموزشی در کانون های مساجد روستایی به منظور کاشت، داشت و برداشت بهینه محصولات کشاورزی، راه اندازی کارگاه های کوچک صنایع دستی در کنار کانون های فرهنگی هنری مساجد روستاها، فرهنگ سازی در راستای تقویت گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی از طریق نشریات کم حجم از جمله پیشنهاداتی است که در این جلسه بیان شد.

 از دیگر برنامه های دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در راستای گفتمان سازی شناسایی پتانسیل های بالفعل هر منطقه یا هر شهرستان در سطح کشور و معرفی به دستگاه های ذی ربط به منظور تمرکز تولید و پرورش آن پتانسیل ها، انتشار الگوهای درست مصرف با محویت آیات و ورایات با استفاده از کتاب مفاتیح الحیات ایت الله جوادی آملی است.





۹۶/۰۱/۱۴
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]