سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

کارگروه های تخصصی اوقات فراغت تابستان ۹۶در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی از اراک، کارگروه های تخصصی اوقات فراغت امروز(26فروردین) در جلسه ای در دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی تشکیل شد،  عناوین این کارگروه ها فرهنگی و هنری، ورزشی و فوق برنامه و اردوها، تبلیغات و اطلاع رسانی و نظارت و ارزشیابی و کارگروه قرآنی محتوا و آموزشی است.

 در این جلسه هدف از تشکیل کارگروه های تخصصی اوقات فراغت برنامه ریزی، اثر گذاری و کارآمدی موثرتر و شناسایی نقاط قوت و ضعف برنامه های سال گذشته عنوان شد.

 کیفی سازی سطح برگزاری ویژه برنامه های طرح اوقاف فراغت و پر کردن اوقات فراغت مطلوب، اجرای برنامه های دسته جمعی، کادر سازی، استفاده از ابزار روز برای اداره کلاس ها، شناسایی و شناخت ظرفیت های شهرستان و استان، نظرسنجی در برنامه ها،  تربیت نیروهای انقلابی از دل مساجد از دیگر مواردی که در این جلسه مورد تاکید قرار گرفت.

 تعامل با دستگاه ها، استفاده از پتانسیل و نفوذ مسول کانون ها، تدوین کارهای خلاقانه و مورد نظر نوجوانان و جوانان، بهره مندی از توانایی اعضای کانون ها در انجام فعالیت های مسجد و برگزاری مسابقات مختلف در این جلسه مورد بحث قرار گرفت.

 همچنین در این جلسه کارشناسان دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در مورد چگونگی برگزاری پربار ویژه برنامه های طرح اوقات فراغت امسال تبادل نظر کردند.

 گفتنی است، تفاهم‌نامه سال و طرح اوقات فراغت بین دبیرخانه کانون‌های مساجد استان مرکزی و کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد سراسر استان از اول اردیبهشت با حضور مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد مرکزی به امضا می رسد.

 





۹۶/۰۱/۲۷
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]