سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیاء(ص) مسجد خاتم الانبیا(ص) روستای رباط میل اراک از برگزاری همایش زن و انقلاب اسلامی در این روستا خبر داد. 


به گزارش روابط عمومی کانون های مساجد استان مرکزی،مرضیه رباط میلی،‌ مسئول کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیاء(ص) مسجد خاتم الانبیاء(ص) روستای رباط میل اراک  گفت:‌ این همایش در قالب ارسال مقاله از سوی خواهران روستا با موضوع بررسی نقش زن در انقلاب اسلامی برگزار می شود.


وی با بیان اینکه این همایش (24بهمن) در حسینیه مسجد برگزار می شود، افزود: یکی از استادان حوزه و دانشگاه استان مرکزی در این همایش به بیان نقش ارزنده و بی بدیل زنان و مادران در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین 8 سال دفاع مقدس می پردازد.


رباط میلی اظهار کرد:‌ زنان در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی حماسه های جاویدی خلق کرده اند و نقش این قشر در تحولات فرهنگی و سیاسی جوامع مثال زدنی است.


مسئول کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیا(ص) مسجد خاتم الانبیا(ص) روستای رباط میل اراک تصریح کرد: امشب در شب 21بهمن ماه به مناسبت سالروز وفات حضرت معصومه(س) مراسمی با دعوت از بانوان روستا و سخنرانی حجت الاسلام اکبر نورعلی از وعاظ استان مرکزی در مسجد برگزار می شود.


وی تجلیل از مقام شهدای گرانقدر روستا را از برنامه های این کانون به مناسبت دهه مبارک فجر عنوان کرد.


پایان پیام/
۹۲/۱۱/۲۱
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]